A jelenlegi kedvenc zenéim

Miután folyamatosan posztolom a jobbnál jobb dalokat a Revorina facebook oldalára, úgy gondoltam, ideje lenne egybeszedni a jelenlegi kedvenceimet. Nem titok, hogy imádom a spanyol számokat, így a lista azokat is fog tartalmazni. Emellett számos újdonság kap helyet ebben a bejegyzésben. Nálatok kik szerepelnek a listán?



 
Enrique mindig nagyot alkot.

 
Nem gondoltam, hogy megszeretem! 

 
Shakira és Maluma még mindig zsenik.

 
Pedig az elején mennyire nem szerettem.

 
Ha nyár, akkor Luis Fonsi!

 
Pedig már nem is mostani, de még mindig a listán.

 
A klip nem a kedvencem, de a dal zseniális.

 
Egyszerűen imádom ezt a dalt!

 
Lindsey és a hegedűje minden alkalommal elvarázsolnak.

 
Pedig ez nem is spanyol...

 
Tudom, hogy nagyon gagyi, de én imádom!

 
Furcsa JLO-t egy nálánál jóval fiatalabbal egy klipben látni.

...és amiket a megjelenésük óta nem bírok abbahagyni.

 
Ez a dal! Nem bírok vele leállni.

 
Napjában 33 alkalommal játszom le.

 
Annyira aranyos ez a videó!

 
Végre egy újdonság a zenekartól!

Régi, de imádom!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...