A Dal - ÉLŐ

Mivel a múlt héten nem sikerült az ÉLŐ blog, ezért ma újra megpróbálom, remélhetőleg nem megy el sem az internet, sem a tévém. A mai napon 20:25-től újra 10 ember lép színpadra, akik közül ötöt a zsűri juttat tovább, egyet pedig a nézők segítenek a középdöntőbe juttatni. A zsűri a megszokott, a színpad szintén, úgyhogy hamarosan kezdem az élő közvetítést. Tartsatok velem!


20:25: Kezdés!

20:34: A Chances The Night című dala érdekesnek hangzott elsőre, de élőben már más tészta. Hihetetlenül hamis és unalmas, mintha az X-Faktor-ba próbálnának bejutni. Azt hiszem nyugodt szívvel mondhatom, hogy semmi esélyük egy esetleges továbbjutásra. Ha még azt is nézem, hogy a színpadi produkció sem az igazi, akkor azt hiszem, hogy elbúcsúzhatunk a számomra ismeretlen együttestől.

20:42: Ennek a dalnak még örültem is volna, ha Szabó Ádám a megszokott harmónikáját is beleszőtte volna. A Give me your love című alkotás amúgy nem lett rossz, de sajnos nem ebbe a versenybe illik. Kicsit lapos, kicsit unalmas, viszont a hanggal nem sok probléma van, ami nálam már haladásnak számít. A színpad is tetszetős, egyedül a mozgás hiányzik picit, de ezen még lehet később változtatni.

20:51: A Leander Rising-ről, ahogy elég sok előadóról a mezőnyben, még nem hallottam. A Lőjetek fel című dal kitűnik a tömegből, ez biztos. de sajnos a hanggal itt is bajok vannak. Amúgy szerintem nem ez a legrosszabb a mezőnyben, így a refrén környékén meglepően 'tetszik', amit hallok. Legalább nem unalmas és magyar dal.

21:05: A Fire című dal kezdésére még azt is lehet mondani, hogy jó, de a későbbiekben semmi kiemelkedő rész nem volt, így nagyon egysíkúnak találtam. Ív kinézetével nincs baj, viszont a hangja már más tészta. Most ki merem jelenteni, hogy ezt nem szeretném látni kint Bécsben.

21:14: Éliás Gyula Jr. és Fourtissimo dala a Run to you. Az első megszólalásnál már eljutottam oda, hogy ezzel sem szeretnék még egyszer találkozni. Sem a dal, sem a hang, sem a színpadi jelenlét nem tetszik. Az egész úgy, ahogy van nem ide való. Lehet, hogy világszínvonalúnak számít, de most egy olyan dalt keresünk, ami kitűnik a tömegből és megjegyzik. Ez nem az.

21:22: A Pankastic! című formáció a Kicsi a világ, de nagy a világ című dalukkal mutatkoznak be A Dalban. A színpadi produkció nekem tetszik, a dal is jó lenne, csak kicsit unalmas. Ezzel az lenne a baj, hogy nem értik meg odakint, ha tetszene is nekik, fogalmuk sem lenne róla, hogy miről szól a dal, így veszítene az értékéből is.

21:32: Dér Heni dala már tavaly is bejött, bár nem nyert, nem is akartam volna kiküldeni, hiszen már akkor sem olyan alkotással rukkolt elő, ami a versenyben tartotta volna sokáig. Nem tudom, hogy ezzel az Ébresztő című dallal mire lesz képes, de nem fogott meg annyira, mint az Ég veled, így nem sok jót jósolok neki.

21:43: A New Level Empire dalát, a Homelight-ot már hallottam, bár nem a tavalyi minőség, mégis kellemes hangzása van és egyszerűen egy jó dal és kész. Ahogy tavaly, úgy idén is kiküldeném őket, még ha a hang és az egyéb dolgok nincsenek teljesen a helyén, akkor is. Ha ki kellene fejtenem, hogy min kéne változtatni, akkor mindenképpen a színpadi jelenlét, a mozgás, de amúgy összességében el tudom képzelni Bécsben.

21:50: Oláh Gergő-t az X-faktorból már ismerem, de sem ott, sem itt nem kedveltem meg. A tükör előtt című dal nagyon jó egy magyar számára, de én nem érzem azt, hogy kint sokra mennénk vele. Mindig azt mondtam, hogy magyar dalt kell kiküldeni, de ahhoz nagyon különlegesnek kell lennie, hogy megérje, mert nem elég, hogy nem értik meg, még nem is jó annyira, hogy megjegyezzék a többi közül.

21:59: Szécsi Saci és Böbe számomra ismeretlenek, de természetesen hallottam már tőlük dalt a rádióban. Az Our Time című alkotás önmagában nem rossz, viszont nincs benne semmi különlegesség. Egyhangú, ráadásul én nem hiszem, hogy ezt jó hangnak lehet nevezni, számomra ez minden, csak nem jó.

22:03: Szabó Ádám, Oláh Gergő, Ív, Pankastic! és Éliás Gyula jutottak tovább. Még egy hely kiadó, amit szerény véleményem szerint a New Level Empire-nek kéne megkapni.

22:25: A hatodik továbbjutó, ahogy megjósoltam, a New Level Empire!

Köszönöm, hogy velem tartottatok egész este. Jövő héten az utolsó tíz dalt hallgathatjuk meg, utána lesz a középdöntő és a döntő. Szurkoljunk együtt a kedvenceinknek! 

6 megjegyzés:

  1. Azt a rohadt....! Majdnem megállt a szívem, de végül a New Level Empire jutott tovább. Imádom őket, tavaly is nagyon jók voltak. Ott a helyük Bécsben. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nos igen....szerintem sokkal nagyobb jelentőséget kéne adni a nézői szavazatoknak, hiszen négy zsűri nem fogja tudni megítélni túl pontosan, hogy mi jön be a külföldi embereknek. Én néztem jópár eberkének az összefoglalóját és nagyjából mindegyikük ugyanazt hozta ki az első három helyre és még csak közel sem az volt a kedvencük, ami a zsűrinek, vagy akár a magyar nézőknek. Értem én, hogy olyat kell választani, aki méltóan képviselhet minket, de úgysem mi fogunk szavazni magunkra, tehát nem azt kéne figyelembe venni, hogy annak a négy zsűrinek (akik közül legalább kettőnek semmi helye ott) mi tetszik.

      Törlés
  2. Nem igazán találtam olyan produkciót, ami nagy hatással lett volna rám, szerintem elég gyenge a mezőny, a zenék többsége meg túl átlagos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem gyenge, hanem borzalmas....idén még nem találtam igazán jó dalt, tavaly azért volt több is.

      Törlés
    2. Igaz. Mikor belehallgattam a dalokba, volt talán két kedvencem, de lehet az a harmadik adásban lesz, az elsőt nem láttam, a tegnapiból meg akik tetszettek is, nem olyan kimagasló szintén tetszettek, hanem olyan, ez nem olyan roszként.

      Törlés
    3. A jövő heti sem lesz sokkal jobb, ezt már most mondom. Ott is lesz pár jó dal, de nem az az igazi eurovíziós....

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...