A legjobban öltözött férfiak - Itt a 2015-ös lista

GQ magazin összeállította azon férfiak listáját, akik a legjobban öltözködtek az elmúlt évben. Érdekes eredmények jöttek ki és nagyon sok újonc is felkerült a legjobb ötven közé. Meglepetésre a 49. helyen a fiatal György herceg végzett. A továbbiakban kiemeltem néhány fontosabb és ismertebb férfit!

46. David Beckham

33. Max Irons

26. Wayne Rooney

22. Oliver Cheshire

12. Luke Evans

3. Jamie Dornan

2. Benedict Cumberbatch

1. Eddie Redmayne

2 megjegyzés:

  1. Hű, fenn van Max is. Habár én abszolút az első hejre tettem volna. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha itt tartunk, akkor én se Eddie-t tettem volna előre, de sebaj....nem olyan rossz képű...:P

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...