Switched at birth - Kezdett a negyedik évad

A múlt héten debütált az új évad első része, amit hosszú várakozás előzött meg, hiszen a karácsonyi rész kivételével augusztusban ért véget a harmadik szezon. Mivel az utolsó rész ott zárult, hogy a karakterek többsége elballagott a gimnáziumból, így az első két epizód az egyetemre érkezésről és a beilleszkedésről szólt, ám nem mindenkinek.


A történet szerint Bay megmentette Daphne-t a börtöntől, így közmunkára és házi őrizetre ítélték. Már "csak" pár hónap lett volna vissza a büntetésből, de sikeresen belekeveredett egy drogos ügyletbe, így egyenlőre semmi esély, hogy Emmett után menjen Los Angelesbe. A másik lány ezzel ellentétben bekerült az egyetemre és 'boldogan' éli mindennapjait orvosnak tanulva, ráadásul ahogy elnézem, hamarosan a szerelem is rátalál. Toby-t még nem nagyon láttuk, de van egy olyan érzésem, hogy nem is lesz főszerepben egy darabig még. A szülők élete olyan, mint eddig, kivéve Regináé, aki megszenved az eddigi ügyei miatt a régi lakóhelyén. 


Őszintén szólva nem reméltem, hogy ennyire jót tudnak kihozni a helyzetből. Igaz, hogy sosem volt a drámákkal és izgalmakkal teli sorozat az Elcserélt lányok, de mégis jól ki tudtam rajta kapcsolódni az évek során. Azt gondoltam, hogy majd az egyetem mássá teszi az egészet, de szerencsére nem lett vészes. Örülök, hogy nem megy mindenkinek minden simán, mint Bay-nek és Emmett-nek, ráadásul Daphne is szenved a hallók óráin. Kíváncsi leszek, hogy a részek során mi lesz a helyzet Bay barátjával, hiszen a távolság egy sorozatban sosem túl jó előjel, főleg, hogy az előzetesben is láthattuk, Emmett talál magának "barátot". 

Mindig is szerettem a karaktereket, főleg a fiatalokat, de egy idő után Regina is belopta magát a szívembe. Annyira szerethetővé vált az utóbbi időben, hogy nem tudom titkolni, hogy nagyon megszerettem a nőt. Lehet, hogy a történet alakulása is közrejátszott, hiszen szegény elég sok rettenetes dolgon ment át, sosem volt könnyű az élete, de remélem, hogy ezzel az új pasival kialakul majd valami és egy kicsit ő is boldog lehet. 

Bay-nek és Emmett-nek már eddig is szurkoltam, ez most sincs másként, bár igaz, ami igaz, mindig is Ty rajongó voltam. A pár annyira édes együtt, hogy az hihetetlen, bár azért Bay-t néhányszor fejbe vertem volna már, hiszen a srác nem volt vele mindig rendes, de hát ilyen a szerelem. Daphne is talált magának egy segítőt, aki a halló kémia órán jelel neki és meg kell mondjam, nem néz ki rosszul a srác. Remélem, hogy lesz köztük majd valami. 

Már eddig is sajnáltam Toby és a felesége válását, de sajnos ennek köszönhetően ő is eltűnt a képből pedig nagyon szeretem ám mind a színészt, mind a karaktert, úgyhogy lobbizom a visszatéréséért. 

Értékelés: 10/8. Nem volt ez rossz kezdet, így kapott nyolc pontot és persze annak is köszönheti, hogy nem vártam ennyire kellemes részeket. Sokat köszönhetek a sorozatnak és remélem, hogy még sokáig velünk maradnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...