The Flash - Siralmas évadkezdés

A The Flash két évadon át már küszködött, de úgy látszik, itt a harmadik is, ami nem fog mással telni. Nem szeretek sorozatokat elkaszálni és egyenlőre ez sincs nálam veszélyben, de, ha így folytatja, egy újabb széria lesz a listámon, amit csak időtöltésből nézek majd. 


A negyedik évad premierje több okból is hibádzott. Az első mindenképp a történet, és a karakterekről akkor még nem is beszéltünk. Egyszerűen borzalmas és katasztrofális megoldás volt Barry visszahozása ilyen módon. A közönség nagy része szappanoperában érezhette magát az első epizódban és nem is hibáztatok senkit emiatt. Az, hogy negyed óra alatt megoldották az előző szezon végi cliffhangert, az még oké. Sejthettük. De az, hogy ennek a rész végére körülbelül semmi következménye nem volt, az már egyszerűen siralmas. Bár azt megemlíteném, hogy Barry ilyen szintű boldogsága és emlékezetkiesése 100%, hogy befolyással lesz az évad során.

Ha a történetet nem nézzük, akkor is vállalhatatlan volt az epizód. Irist én már az első évadban kinyírtam volna és tavaly is egész végig azon imádkoztam, hogy ne oldják meg az előrevetített gyilkosságot, hanem purcanjon ki végre. (Tudom, szemét vagyok.) Sajnos nem így lett és most szerintem sokan bánják is ezt. Ez az "én vagyok a főnök" stílus nagyon nem illik hozzá és semmi valóságalapja nincs. Értelmetlen és zavaró az egész. Cisco, Wally és Joe pedig mintha csak dísznek lettek volna kitalálva, úgy járkáltak az epizód során és mondtak vagy három mondatot fejenként. Abból Wally két sora ugyanaz volt: "Team Kis Flash". 


Cisco az egyetlen értékelhető karakter Barry és talán Caitlin mellett. Apropó Caitlin. Az ő cliffhangerjének is annyi volt 43 perc után. Gratula írócsapat! Nagy pacsi jár érte! A karakter ugyanott tart, mint egy évvel ezelőtt, csak nincs mellette jóképű Julian, aki átsegítené rajta. Épp ezért siralmas, hogy a két fiúnak kell a hátán cipelni az egész szériát, ami nem ezt érdemelné. Az első évad egyszerűen zseniális volt, ami látszott is a nézettségen. A második évadra süllyedésnek indult, mint a nézők száma, mind a minőség. Bár azt még tudtam élvezni, ez a negyedik évad már valahogy kezd valóságos szappanoperává válni. Mindezt egy szuperhősös vonalú The Flashtől.

Nem ártana kipróbálni egy vérfrissítést és pár karaktertől megszabadulni, mert ez így nem fog sokáig működni már. A nézők elpártolnak és az se segít, hogy Barry hamarosan elveszi Irist. A készítők is tisztában lehetnének azzal, hogy kevesen szeretik a párost, úgyhogy remélem, hogy az esküvő után elveszítjük a lányt, aminek valódi következményei lehetnének a sorozat vonalára, főként Barry szempontjából.


Ami pedig az évad további részeit illeti, az idei főellenség The Tinder, aki végre nem gyorsabb, mint a világ leggyorsabb embere. Főhősünknek végre az eszét is használnia kell a legyőzésére és emmellett ráadásul ki tudja mi várható még a crossover során?

Értékelés: 10/5. Az évadkezdés roppant gyengére sikeredett. Barry és Caitlin cliffhangerjének egy epizódos lezárása már messze van attól a minőségtől, amit a The Flash korábban képviselt. Én csak remélni tudom, hogy kellemesen csalódhatok a szezon végére.

2 megjegyzés:

  1. Én hatalmas Flash rajongó voltam, de amit leműveltek az egész 3. évadban és most a 4. évad 1. részében...
    Viszont azóta megnéztem a további egy részt és annyira jó volt! Megint 1. Évad feelingje volt, szóval érdemes nézni tovább :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen-igen. A második rész szerintem zseniális lett, vicces és nem túl drámai. Ez az a Flash, amit mi megszerettünk. :)
      Bár most legalább látom azt, hogy lesz következménye Barry határtalan boldogságának. Túl sokáig biztos nem fog ez így menni.

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...