Klippremier: Zedd ft. Selena Gomez - I Want You To Know

A februári dalpremier után végre itt van az I Want You To Know című számhoz készült videó. Már a dallal sem voltam annyira elégedett, de tudniillik, hogy nem ez az én stílusom. Természetesen azóta is hallgatom, hiszen szeretem, de azért nem az igazi. A videóval valahogy ugyanúgy vagyok, mint a szerzeménnyel. Nem mondom, hogy nem tetszik, de nem is az igazi, lehet, hogy azért, mert nem szoktam még az effajta zenét az énekesnőtől.
A kisfilm Selena főszereplésével készült el, aminek én örülök és persze annak is, hogy azért a DJ is feltűnt benne, még ha csak másodpercekre is. A klipnek van egy kisebbfajta története, de ahogy én észrevettem, nem ezen volt a hangsúly. 

Értékelés: 10/7. Jó, jó, de nem a legjobb Selena dal és persze Zedd-nek is voltak már jobb videói és közreműködései.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...