Érkezik a Jégvarázs második része

A Disney 2013-ban mutatta be a Jégvarázs első részét, amely azonnal rekordokat döntött, így nem is volt kétséges: érkezik a második része. Amit azonban a mai napig nem tudtunk, hogy mikor is kerül ez a mozikba? Ahogy a történet kezdete, így a folytatás is télen érkezik, pontosabban 2019. november 27-én, így sokan biztosan megspórolnak egy hosszas gondolkodást, hogy mit is adjanak fiatalabb ismerőseiknek karácsonyra. Kétségkívül is is hatalmas rekordokat fog dönteni, bár én még mindig nem vagyok oda érte. Mondhatnám, hogy kinőttem belőle, de ez nem igaz. Egyszerűen nekem ez már túl modern. 
A hírt mellesleg a Disney jelentette be twitter fiókjának hírfolyamán, amit maga Kristen Bell is megosztott a követőivel. Hol van még 2019? 
Akik ismernek, tudják, hogy nekem az Oroszlánkirály az örök favorit és ez azóta sem változott. Épp ezért írtam be a naptáramba már én is előre, hogy nem csak a Frozen folytatásának dátumát ismerjük 2019-ből, hanem a Lion King élőszereplős változatának premierjét is, amely 2019. július 19-re esik. Bár ez már biztos nem élvezem majd már annyira.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...