A kedvenc Selena Gomez klipjeim

Akik a kezdetektől nyomon követik a blogot, azok tudják, hogy Selena Gomez az egyik legnagyobb kedvencem. Mikor megjelent a köztudatban, akkor valahogy nem vonzott a személyisége, és a stílusa is messze állt tőlem. 10 évvel ezelőtt azonban megszerettem, azóta pedig egyszerűen imádom. Azt is tudjátok, hogy nem szoktam isteníteni, hiszen nem tökéletes. Nem neki van a legjobb és legszebb hangja, és az Oscar-díjtól is messze van az összes alkotása, engem ez cseppet sem érdekel. 


A minap a youtubeot hallgatva szembe jött velem a Good For You klipje, amely közel három éve jelent meg. Azóta sok-sok millióan nézték már meg, köztük én is. A dal engem a nyárra emlékeztet. Az az időszak más volt, mint a mostani és egy kicsit nosztalgiáztam. Ebben a cikkben összeszedtem a kedvenc Selena Gomez kisfilmjeimet, hátha nektek is jól jön egy kis jó öreg Gomez-stílus.

Kezdeném az előbb említett közel három éves szerzeménnyel. A Good For You azon a nyáron 0-24-ben a lejátszási listán ment, mert imádtam. Egy kis ideig eltekintettem tőle, azonban forróság idején mindig vissza-visszatér a zenei palettámra. Idén valahogy nagyobb jelentősséggel bír nálam. Nem tudom miért, de megnyugtat, mind a dal, mind a klip. Ez volt az új Selena első alkotása, amely a mai napig a kedvenceim között szerepel.
Bár a Wolfes még újnak számít, képtelen vagyok megunni. Igaz, hogy a klip nem az énekesnő legjobb videója, de el tudok tekinteni mellette a dal miatt. Novemberben jelent meg, én pedig azóta hallgatom napi szinten. Valamiért belopta magát a szívembe, és nem tudok róla lemondani. Futáshoz is pont ideális ritmusa van, de valamiért nyugtatónak is érzem. Emiatt a kétes érzés miatt vettem a listára.

A Hands To Myself című dal kisfilmje valami zseniális lett. Igaz, hogy nem egy nagy szám a történet, de szerintem aranyos. Selena haja, sminkje, "ruhája" pedig szinte tökéletes volt. Imádom a dal ritmusát, és a refrént. A videó kissé szexi, de szerencsére semmit sem vittek túlzásba. Nem látunk többet, mint amit amúgy kéne. Két év után is a top kedvenceim között szerepel.

Szerintem mindenki tisztában van vele, hogy Selena és Justin között miféle kapcsolat volt. Több olyan dal született, amely ehhez kapcsolódik, főként az énekesnőtől. A The Heart Wants What It Wants az egyik a sok közül. Érzelmes, igaz, hihető és átad mindent, amit Selena érez. A klipre szintén nem lehet panasz, én az egész koncepciót imádtam. Örülök, hogy nem egy megszokott kisfilmet készítettek hozzá, mert nem illett volna hozzá. Lényeg a lényeg, az egyik kedvenc dalom és videóm lett az évek alatt.
Három korszaka volt az énekesnőnek. Feljebb már említettem, mennyire szeretem a Good For You-t, de nem tudok elmenni szó nélkül az egyik - ha nem a legnagyobb - kedvencem mellett. A Come & Get It hatalmas felhajtást kapott, számos alkalommal lépett fel vele Selena. A stílus egyedi, más mint amit előzőleg megszoktunk tőle. Ez sokaknak nem jött be, hiszen olyan kultúrát képvisel, amihez semmi köze. Ettől függetlenül egy igazán igényes, és főként minőségi kisfilm készült hozzá, amely a mai napig az egyik legnézettebbje is Selena-nak. 


Igaz, hogy a Naturally miatt kedveltem meg és figyeltem fel rá, mégis az A Year Without Rain volt az a dal, amely után már kedvencemnek mondhattam. A mai napig imádom az akkori stílusát. Fiatal, bohókás, új és nem tucat. A Come & Get It mellett ez volt az, amelyik nagy dobás volt a karrierjében. A klip szintén minőségi és egyedi. Nem tudod megállni, hogy ne nézd végig, persze ehhez szeretni kell egy kicsit őt, illetve a popzenét is.
Ezek lennének az én kedvenc kisfilmjeim Selena Gomez-től. Köztük van a kedvenced? Írd meg, hogy te melyik dal vagy klip miatt szeretted őt meg! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...