The Fosters - Véget ért a sorozat

A múlt héten végleg véget ért a Freeform nagysikerű sorozata. A The Fosters 2013-ban indult útnak, és nagy felhajtás övezte. A készítők között ugyanis Jennifer Lopez neve is szerepelt, emellett pedig már a kezdetekkor tudni lehetet, hogy egy leszbikus pár lesz a főszerepben. A széria 5 évadot, és 104 epizódot élt meg. Tavasszal lementek az utolsó epizódok, majd egy három részes lezárást követően a múlt héten ért véget a sorozat. 


A The Fosters már a kezdetekkor nagy kedvencem volt. Kizárólag a Lena és Stef párost volt nehezebb megkedvelnem, de mivel nem kaptunk belőle túl sokat, így kibírható volt a két anyuka jelenléte.
Maia Mitchell-t a sorozat által ismertem meg, és ezért a mai napig hálás vagyok. A színésznő már az első részekben megmutatta, hogy van tehetsége a karakterhez és ehhez a munkához. Később még többet fejlődött, és bár a végére néha már meg tudtam volna csapni a rossz döntései miatt, a mai napig a kedvenc karakterem
Ami Jude-t illeti, rengeteget fejlődött, viszont nem a legjobb irányba. Engem merőben irritált, hogy az utolsó három részben kiderült róla minden, és rögtön meg is tért, mint valami bárányka. Nem mondom, hogy utáltam a karaktert, de nem is voltam oda érte különösebben.

Mariana-t egészen az utolsó részekig szerettem. A múlt héten viszont olyat láttam, amitől sajnos mélyre süllyedt a karakter a szememben. Sajnos hiába volt a sok éves időugrás, huszonévesen is ugyanolyan gyerek és számító maradt, mint korábban. Ezt az ember 16 évesen elnézi, de, hogy mikor lediplomázik, és már munkát keres, akkor sem képes egyedül semmire, az már inkább életképtelenség. Így vagyok Jesus-sal is, bár az ő karaktere legalább élethű volt. Nem kell mindenkinek magasfokú iskolai végzettség, ha egyszer nem képes rá, vagy épp nem akarja. Viszont a karakter, Jake T. Austin távozása után, kicsit sem érdekelt. Sajnáltam, mikor a baleset történt, de valahogy nem lopta be magát a szívembe.

Ami Brandont illeti, sokat gondolkodtam rajta minden egyes részt követően. A színészt nem éreztem túl acélosnak, viszont néha úgy voltam vele, hogy lehetséges, a karakter ennyire béna. Félre ne értsetek, szerettem, főként Callie miatt, viszont sokszor nem értettem a döntéseit. Talán akkor kedveltem meg jobban, mikor Grace párja volt, és végig mellette állt. Akkor is támogatta, mikor kiderült a betegsége. Tetszett, hogy az esküvője napján azért elgondolkodott a lányon ennyi év után. Ez végre egy hihető és élethű pillanat volt.


Ami a sztorit illeti, imádtam. Az, hogy Stef-nek volt egy saját fia, majd sorban fogadták be a gyerekeket, szerintem mindent elmond. A család, a szeretet és a barátok a legfontosabb az életben. Hiába rokon valaki vér szerint, ha tojik a másikra és lemond róla. Sosem az a családod, akivel egy a véretek, hanem, aki mindig ott van melletted, ha szükséged van rá. Nem mond le rólad, és nem hagy cserben. A gyerekek szinte kivétel nélkül minden alkalommal számíthattak a másikra. Persze rossz döntései mindig vannak az embernek, viszont az utolsó percekből is látszódott: végül mindenki ugyanott folytatja az életét. Hiába mész te ki külföldre dolgozni, hogy megélj, ha a családod és a szeretteid távol vannak tőled. Callie máshol folytatja az életét, de így a többiek is követik. Mariana a szobatársa lesz, ennek okán készült el a spin-off, amelyről korábban már írtam nektek. Jövő nyáron érkezik ugyanis a Good Trouble, amelyből egyenlőre 13 epizódot rendeltek be.

Igazából nincs olyan ember, akinek ne tudnám ajánlani. Ha te más vagy, mint a többiek. Akár más nemhez vonzódsz, akár nem szeret a családod, lemondtak rólad, vagy csak nem találod a helyed az életben, akkor kezdj bele a sorozatba. Meglátod, sokat fog segíteni. Rengeteg választ kaphatsz az életről, és habár sokszor túlzásba estek a készítők a történet szempontjából, azért viszonylag tudott reális maradni. Jelen voltak a rossz döntések, a büntetések, a nevelés és minden olyan dolog, amely a legtöbb embert igenis érinti. Sajnos jelenleg csak feliratosan tudjátok darálni, de szerintem egy próbát megér.

Értékelés: 10/7. Túlzottan szerettem a sorozatot, viszont az erős túlzások miatt a végére már lapos volt számomra. A kiszámítható pillanatok, és némelyik karakter miatt döntöttem úgy, hogy nem értékelem feljebbre. Ez nem a minőséget mutatja, de tény, hogy a The Fosterst is elérte a 3. évados süllyedéses átok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...