Zenei újdonságok ezen a héten

A héten számos előadó rukkolt elő legújabb dalával. Ebben a bejegyzésben összegyűjtöttem nektek ezeket a számokat. Olyan zenészek lepték meg a rajongókat, mint Beyonce, Nicki Minaj, a OneRepublic, a DNCE vagy éppen az bánatát ismét alkoholba folytó Demi Lovato. Melyiket vártátok a legjobban, és mi a kedvenc a listáról?




Elkészült a OneRepblic és Vegas Jones közös számának a Start Again-nek dalszöveges videója. A produkció elég rövid, hiszen a három perces időt sem éri el, ettől függetlenül nagyon megtetszett a duett.


A spanyolok sem maradhatnak ki a listából. Tini és Morat alkotása a Consejo de Amor címet viseli. A dal egyszerűen zseniális, azonnal beleszerettem.



Bár a Move To Miami már a múlt hónapban megjelent, egy újabb verzió látott napvilágot. A számot már eddig is imádtam, egyelőre nem bírom levenni a zenehallgatós listámról, amely egész álló nap megy a háttérben.

 
A DNCE kezdetben rengeteg ütős dalt adott ki, azóta viszont eltűntek. A mostani számaik valahogy nem fognak meg. Sajnálom, mert szeretem Joe hangját, de a TV In The Morning nem nyerte el a tetszésemet.



Rengetegen vártak Ariana Grande és Nicki Minaj új klipjére. A the light is coming kisfilmje alig jelent meg, de már több milliós nézettséggel rendelkezik a youtuben. Én mondjuk nem értem az okát. Kövezzetek meg, de sosem tudtam értékelni Nicki lényét és munkásságát. Biztos velem van a baj, de nem tetszenek a dalai, és ez se jött be, hiába vette ismét maga mellé Arianat.



Demi Lovato ismét visszaesett! Legújabb dalát, a Sober-t ennek hatására írta meg. Tulajdonképpen bevallja, hogy hiába ünnepelte márciusban több évnyi józanságát, azóta ismét pohárért nyúl. A műben bocsánatot kért szüleitől, és a rajongóktól. Példaképnek szerintem már rég nem lehet nevezni, de a hangja akkor is hatalmas.



Bár a Florence and the Machine újdonságáról korábban már írtam, gondoltam hátha valaki lemaradt a zenekar visszatéréséről.



Christina Aguilera nagyon akarja azt a sikert, amely egykoron megvolt neki. Hiába van zseniális hangja, nekem a Like I Do sem lett a kedvencem.



Beyonce és Jay-Z közös produkcióját semmiképp sem szerettem volna kihagyni. Szerintem sokatok még nem hallotta, annak ellenére, hogy a youtuben már több, mint 30 millióan látták.


Nick Jonas kakukktojás a listán, hiszen az Anywhere-t már májusban publikálta, de én valahogy lemaradtam róla. Ti hallottátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...