Átalakulás

Tegnap észre lehetett venni, hogy nem találjátok az oldalt, ennek egy oka volt, mégpedig egy új kinézet és színvilág megteremtése. Ezentúl nem fogtok minden héten új fejlécet kapni. Igaz, nem lesz meghatározott időközönként, de nem látom értelmét minden héten lecserélni, így marad az időközönkénti. Valószínűleg a következő a hónap végén érkezik, ami már az adventi készülődést fogja tükrözni.

Nagyon sok átalakítást tettem meg az oldalon, ami főleg a stílust jelenti. Most a zöld színt helyeztem előtérbe és nagyjából mindent sikerült ehhez passzolnom, még a chat is zöld lett. :P Nos, nem csak a színvilág, hanem a modulok is változtak. A facebookos modult kicseréltem egy kisebbre, ami csak egy lájk gomb, azt hiszem, ennyi is elég lesz annak, aki lájkolni akarja az oldalt, elég feltűnő helyen van. A főmenüt elraktam az oldalsó modulban, bal oldalt felül található, így az is könnyen elérhetővé vált. Az archívumot is átalakítottam, most már csak hónapra lebontva tudtok visszakeresni, de mivel még nem sok cikket írok egy hónapban, így még viszonylag könnyű a keresés.Írtam egy bemutatkozás modult is, ami annyit takar, hogy mikor nyitott az oldal, ki szerkeszt, illetve a kérdőív linkjét is megtaláljátok legalul. A többi modul maradt nagyjából ugyanúgy, de átláthatóbban, már azt is értem miért mondtátok sokan, hogy annyira nem jó az oldal kinézete, gondolok itt arra, hogy szerintem ezerszer átláthatóbbá vált, hogy a modulok nem átlátszóak stb. Örülök, hogy segítettetek ebben, ahogy sok másban is. Végigolvastam a kérdőíves válaszokat, így abból is merítettem ötletet, több szavazás lesz, egyszerűbb betűszín stb. Remélem, hogy mindenki talál majd benne jót.

A másik a fejléc. Itt sokat gondolkoztam, hogy ki legyen rajta, úgy döntöttem megnézem, hogy kiket írtatok a kérdőívben a legtöbben, mivel ott volt a TVD, így Nina felkerül, majd a PLL, ahol Troian testesíti meg a lányokat, majd az One Direction és Selena. A TO-t is sokan kedvelitek, így Klaus is felkerült, ahogy Demi és Vettel is. Bár őt nem említettétek, úgy gondolom (annak ellenére, hogy nem vagyok oda érte), hogy megérdemel egy kis figyelmet. Tehát ebből áll a fejléc. Remélem mindenki talál benne olyat, akit szeret és, ha még többen töltitek ki a kérdőívet, a ti kedvencetek is felkerülhet.

Új szavazást indítottam. Nem lesz meghatározott ideje, majd egyszer lezárom. Remélem, hogy itt is mindenki talál legalább egy kedvencet. A régi szavazás végső eredményét az oldalmenüben találjátok a szavazások címszó alatt. Itt mindig az első három fog jelen lenni, hiszen ők a fontosak. A múlt alkalommal a TVD nyert, őt követte a PLL és a The Big Bang Theory. Köszönöm a rengeteg szavazatot!!! :)

Holnap itthon leszek, így sok-sok cikk várható a napokban! :)

Az utolsó dolog pedig:

Üdv újra itt és remélem még többen jöttök majd!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...