Visszatérés

Mint láthatjátok, új kinézetet kapott az oldal. Nekem tetszik a háttér kivételével, amit hiába akartam fehérre, valami miatt ilyen szürkésre csinálja, de túlélem. Egy ideig ez lesz fent és közvetlenül karácsony előtt egy nagyobb fejlécújítás lép életbe, legalábbis a kinézetét illetően. Próbálom majd még karácsonyosabbra csinálni, a mostani egy kis ízelítő és egy ádventi fejléc. :)

Mint említettem, holnap lesz a szalagavatóm, így még egy kis türelmeteket, ha kérhetem. Addig is gőzerővel pótlom a kritikákat és ma azért még érkezik pár reményeim szerint. Aztán hétfőtől minden nap kaptok majd szerintem többet is. :) Nagyon sok bepótolni való kritikám van, nem csak sorozat, hanem albumok, klipek, illetve filmek is, tehát jövő héten lesz olvasnivalótok. :P

A mai nap még jelentkezem, addig is, jó nézegetődést! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...