Miley Cyrus - Bangerz

Igaz, hogy Miley mostani stílusával nem vagyok elégedett és nem is békültem még ki vele, lehet, hogy nem is fogok, de nagyon tetszik még mindig az, amit csinál. Róla azért is nyilatkozok könnyebben, mert az összes albumát meghallgattam és majdnem az összes dalát ismerem is és szeretem. Igaz, ami igaz, minden album a különbözik az előzőktől, de még az az előttitől is. Nála semmi sem állandó, ami nem is baj. Ezen az elbumon több kedvencem is van, mint a Wrecking Ball, a #Getitright, a Drive, a 4x4 és az SMS, de csak, mert Britneys. :P
A 4x4 nem olyan szinten tetszik, mint a többi, mert nem az a fajta, de ott a dallam az, mai megfogott. A Wrecking ballért eddig nem voltam oda, de most megszerettem. A Drive és a Getitright viszont kiemelkedően hozta a formáját. Nagyon tetszik az a két dal.




Az album nagyon jól nyitott, azaz az első lett a következő országokban: Ausztrália, Kanada, Írország, Skócia, Anglia. De jó helyzetet ért el Spanyolországban, Dániában, Ausztriában, Olaszországban, Új-Zélandon, Portugáliában és Svédországban, Idehaza a 8. helyen nyitott, ami elég jó helyezés az énekesnőtől. Portugáliában ráadásul már kétszeres platinalemez.

Az album értékelése: 10/9. Igaz az előző albumát jobban preferáltam, de lehet hogy ezt is majd megszeretem, legalábbis az eddig nem szeretett dalokra gondolok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...