Katy Perry - PRISM

Nos, ritkán írok albumkritikát, most megteszem. Katy legújabb albuma nem olyan régen jelent meg én meg szimpla zenehallgatás gyanánt letöltöttem. Bár az eddigi albumait nem hallgattam, csak a megjelent videós zenéit, ez nagyon bejött. Más stílus, mint az eddigiek. Letisztultabb és több kellemes hangzású muzsika is helyet kapott a korongon. Több dalt is megszerettem, köztük a Spiritual, a Love me, az Uncondotinoally és a Walking on Air on air. Persze a többi dalt is kedvelem, de ezek maradtak meg bennem és ezeket hallgatom a legtöbbet. A ROAR is nagyon tetszik, de arról írtam már.
Aki szereti Katyt, az már biztosan meghallgatta, aki nem, vagy csak egy-két dalát, annak is érdemes letölteni, mert szerintem teljesen más, mint az eddigi dalai.




A legtöbb dal érzelmes, egyedi és Katys, de mégis másfajta. Nem olyan értelmetlen és semmitmondó, mint némelyik eddigi dal.

Az album értékelése: 10/8. Igaz nem tökéletes, de hallgatható és érdekes. Nekem bejött. Töltsétek le ti is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...