Yonderland - Pilot

Sosem hallottam róla, nem tudom, hogy melyik csatorna, azt sem, hogy ki játszik benne. Egy biztos, időpocsékolás volt. Lehet, hogy egy amerikai gyerekcsatornán adták le, nem tudom, de szerintem még ahhoz is nagyon gagyi lett. Igazából megtaláltam a feliratot a feliratok.info-n, a cím megtetszett, mondom hajrá. Most derítettem ki, hogy nem kell semmit a borítója, címe alapján megítélni. :D

Maga í történet arról szól, hogy van 12 Vén, akiknek kell egy úgynevezett királynő. Ők egy másik világban vannak, míg Debbie ezen a világon anya és feleség, aki mindent megtesz a családjáért. Eddig mind oké, bár már az első percben voltak aggályaim, de mondom, ha már elkezdtem...

Debbiet elvitte egy manószerűség a másik világba, hogy találkozzon a  vénekkel. Na, itt már vége volt az egésznek, mert a beszélő fa alakú varázspálca már nekem is sok volt. Aztán jöttek a bábuk, a beszélő ez, meg a beszélő a és majdnem felvágtam az ereimet, amikor is megláttam ezt:


Nem tudom, hogy kinek az agyszüleménye volt ez a sorozat/mese vagy bármi is akart ez lenni, de szerintem nem ártana orvoshoz mennie.

A pilot értékelése: 10/1. Egy pont? Kizárólag a macskáért(?) jár, de komolyan, senkinek sem ajánlom, ettől maximum visszafele fejlődik az ember. xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...