Újabb kérdőív

Mivel az előzőt is sokan kitöltöttétek, írtam egy újabb kérdőívet, ami segíthet nekem az oldal fejlesztésében, de főleg a téren, hogy mikről írjak, vagy éppen kikről? Több kérdés is van benne és remélem, hogy ezeket szívesen megválaszoljátok és persze komoly válaszokat adtok. Ez alatt azt értem, hogy az igazakat, tehát, ha valamit értékelni kell az oldalban, vagy az oldallal kapcsolatos, akkor a valós eredmény írjátok be, jelölitek be, nem azt, amit én látni szeretnék. Nem fogok haragudni értük, nyugodjatok meg, amúgy is névtelen lesz, nem fogom tudni, hogy ki az, aki olyat írta, amit.

Íme a kérdőív linkje: egyszerűbb, mint az előző és gyorsabb is! :) (Az oldalmenüben is megtaláljátok a linket!

https://docs.google.com/forms/d/1fBuoSdjgjMg62S9zEckN4OGEq2u_QTRJaL1OJfHnoMY/viewform

Hálás köszönet annak, aki kitölti nekem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...