Helyzetjelentés

Észrevehettétek, hogy az elmúlt napokban, hetekben keveset vagyok fent és nem kaptok nagyobb frissítést és kritika adagot. ennek az oka, hogy 13-as vagyok, idén végzek és jövőhéten szalagavató. Időm semmi, mivel a legtöbbet elveszik a próbák, nem csak a tánc, hanem a ruhapróbák is, mire hazaérek a busszal, addigra hull a vagyok és semmi hangulatom frissítgenti, hétvégén meg inkább pihenek. Ez a bejegyzés semmi olyat nem jelent, hogy bezárnék, vagy szünetelek, csak azt, hogy még arra kérlek titeket, hogy a hónap végéig legyetek türelemmel. Jövő szombaton lesz a buli, vasárnap valószín alszok és utána héten mindent beleadok. addigra próbálok elkészülni az ádventi fejléccel, kinézettel. Próbálom frissíteni a kritikákat, mert nagyon, de nagyon le vagyok maradva, hiszen sorozatok és filmek is jelentek meg, amiket, részletekben bírtam megnézni. Már csak egy hét és azután írom majd gőzerővel a dolgokat. Főleg, hogy lassan a legtöbb sorozat elmegy téli szünetre, így azoknak a félévadáról is írnom léne. Tehát nem lesz itt semmi lemar
adás utána, mert megpróbálom minél előbb behozni. Remélem mindenki megért engem, aki már túl van ezen az azért, aki most van ebben a helyzetben, annak nem is kell magyarázni, aki még nem tart itt, annak üzenem, hogy örüljön, mert bár jó buli, de rohadt fárasztó ez az egész.

Természetesen addig sem maradtok kritika nélkül, csak kevesebb mennyiségben érkezik. Ma még biztos, hogy jön, szerintem a hétvégén is, tehát nem marakodtok kritika nélkül, de kevesebb lesz, mint szokott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...