Pretty Little Liars - Az első karácsonyi epizód

Nem hiszem, hogy csak Emily várta annyira már a karácsonyt a sorozatban. A legtöbb rajongó számára egy csodás ajándék volt, hogy a készítők írtak egy karácsonyi Pretty Little Liars epizódot. A rész hasonlóan a halloweenihez, nem teljes egészében kapcsolódott a sorozathoz, illetve az előző részekhez, de természetesen volt átfedés.


Elég sokszor érzem azt, hogy más véleményem vagyok, mint ti, mert sokszor kapok támadó üzeneteket, de ez engem nem feltétlenül zavar. Nem hiszem, hogy lenne olyan dolog az életben, amiben mindenki egyetértene. A mostani rész is hasonlót fog belőletek kiváltani, ugyanis a kritikámban bár nem húzom le az epizódot, be kell vallanom, hogy a karácsonyi hangulaton és a szereplők vicces megszólalásain kívül más nem igazán tetszett az epizódban.


Ott volt például a Mona és Ali szál, aminek se füle, se farka nem volt, csak azért került be, hogy ne hiányoljuk annyira a halott lányt. Szerintem már azt is tudjátok, hogy sem Sasha Pieterse, sem Ali nem volt sosem szimpatikus. A lány szerintem messze nem tehetséges, ráadásul a karakter is olyannyira unszimpatikussá vált, hogy rossz nézni. A lányokkal is állandóan csak szemétkedik, aminek az okait sem igazán értem, hiszen egész eddig ő miatta szenvedtek, ráadásul a lány gyilkosát is keresték, így nem értem, hogy mire fel viselkedik így.

A részről amúgy nem tudok rosszat mondani, mert aranyos és hangulatos volt, de azért messze nem volt olyan, mint egy megszokott Csinos kis hazugok epizód. Az Ezria páros sajnos keveset szerepelt, de örülök, hogy megint együtt vannak, irtóra érdesek együtt. Toby még mindig a tolókocsiban üldögél, de szerencsére így is tudtak neki egy kis szöveget kreálni. Különösen tetszett a Spencerrel való jelenete, amikor a lány beöltözött. Hanna és Caleb kicsit lapos volt, de érdekes volt látni a fiút és Ezrát beszélgetni és terveket szőni. Örültem neki. Végül Emily és Paige. Sosem voltam oda a párosért. Ne értsetek félre, nem azért, mert melegek, hanem, mert valahogy nekem Emily sem jött be sosem. A színésznővel semmi bajom, az alakítása is tökéletes, de még nem kapott egy igazán jó szálat a sorozatban, ami megnehezíti a dolgomat, hogy megkedveljem.


Természetesen megannyi jelenet tetszett a speciális epizódban. A bálon történtek érdekesek voltak, míg a Spencer házában lévő jelenetek meg aranyosak. A legjobb, mikor a három fiú és Paige "beöltözött", de ezeken kívül is akadt még pár érdekes részlet és párbeszéd.

Értékelés: 10/9. Csak a hangulat miatt adtam ilyen magas pontot, ha a minőséget vettem volna alapul, amit a Pretty Little Liars eddig bemutatott, akkor valószínű, hogy alacsonyabb számokkal végzett volna. Kedveltem a részt, aranyos volt, de kérem vissza az izgalmas és félelmetes sorozatomat!

2 megjegyzés:

  1. Szia!Teljes mertekben egyet ertek veled!Szerintem is aranyos volt a resz es annyi.Mikor vege lett nem is hittem,hogy ennyi volt.Eddig minden PLL reszen izgultam kicsit/sokat,de ezen nem annyira,max csak akkor mikor Hanna meg Spence a hazban voltak,a promo alapjan sokkal jobbnak igerkezett.
    Monat szerintem is csak azert tettek be h ne hianyoljuk annyira,egyebkent a ruhaja baromi jo volt,En a promo alapjan ugy gondoltam,hogy majd latunk a multbol a jelenbol es a jovobol kepeket,ebbol csak a jovot lattuk.
    Remelem a kovi resz izgalmasabb lesz(a promo alapjan sztem igen).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régen mindig néztem a promokat, minden sorozatnál, de mára leszoktam róla, így sokkal izgalmasabb. :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...