Karácsonyi filmajánló #2

Ha már az első részt közzétettem, akkor ezt sem hagyhattam ki. Idén megannyi remek ünnepi alkotást fedeztem fel és egyszerűen muszáj megosztanom veletek is. Jennie Garth, a Karácsonyi kutyabalhé és a kastélyos film után újabb három remek mozi közül válogathattok még kedvetekre, ha még mindig nincs meg a karácsonyi hangulatotok.

Menyasszonyt karácsonyra - 2012

A filmet szintén egy színész miatt néztem meg. Ő Arielle Kebbel, aki már évek óta a kedvenc színésznőim közé tartozik. A mozi egy romantikus alkotás, ahol a főhősnő megfogadja, hogy soha többet nem mond igent egy lánykérésre. Természetesen jön a nagy Ő és minden egyéb klisés dolog, de egy remek karácsonyi film lett belőle összességében. Azon kívül, hogy a főszereplők között nem volt kémia, semmivel sem volt problémám.

A fergeteges szenteste - 2012

A történet egy fiatal lányról szól, akit kirúgtak, majd karácsonyra hazautazik a testvére esküvőjére. Az alkotás szintén egy romantikus mozi, amit csak úgy megtaláltam a világhálón. A karácsonyi dalok, a díszítés és minden az ünnepekre hangol, így ez is segített elfeledtetni velem a hó nélküli karácsonyt. Nem a legjobb film, amit valaha láttam ezzel a témával, de egynek nem volt rossz.

Ördög vagy angyal - 2012

Hilarie Burton, akit a Tuti gimiből ismertünk meg, két éve egy karácsonyi mozi főszereplője volt. Hat évad után elég nehéz elvonatkoztatni, de szerintem egy remek filmet hozott össze ő és a férfi főszereplőnk. A hangulat itt is megvan, a szerelem szintén, így semmi sem hiányzik, hogy egy remek karácsonyi romantikus vígjáték legyen belőle. Ebben a moziban a varázslat volt a hangsúly, így még több vicces momentumra lehet számítani. Őszintén...nekem is jól jönne egy ilyen könyv!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...