A 2014-es év filmjei

tavalyi listán igen érdekes filmek kaptak helyet, ami szerintem idén sem lesz másképp, bár ebben az évben elég kevés jó alkotás láttam, ami igazán elnyerte volna a tetszésemet. Idén érkezett az Éhezők viadalának utolsó része, annak is az első fele, illetve a Csillagainkban a hiba, a Csillagok között, majd megkaptuk a Förtelmes főnökök folytatását. Mesékben sem volt/lesz hiány, hiszen a Madagaszkár pingvinjei saját mozit kaptak, illetve a Minionok is érkeznek majd hamarosan.


Ebben a hónapban két jó kis filmet is találtam. Az egyik az Útvesztő volt. A filmről kritikát is olvashattatok már és azt hiszem, hogy ez lett a második kedvenc mozim az idei évben. Érdekes és izgalmas volt és ami a legfontosabb, Dylan O'Brien továbbra is nagyokat alkot. Ahogy azt már említettem, öröm volt találkozni rég nem látott színészekkel, akik felnőttek és tehetségesebbek lettek.
A másik mozi az If I Stay, azaz a Ha maradnék című film. Valamivel sírósabb alkotást vártam volna, de így is elég jó kis történet kerekedett a könyvadaptációból.

A Demóna volt az egyik mese, amit idén bemutattak. Nem volt rossz, de jónak sem nevezném. Sosem voltam egy mesepárti, így nem is csoda, hogy eltekintek tőle, mint remek film. Angelina Joliet sem szerettem meg jobban, tehát még ezt sem lehet pozitívumnak venni.

A Csillagainkban a hiba című filmet csak azért néztem meg, mert akkora vízhangot kapott. Na, ennyit is ért. Mindig megállapítom, hogy ha valamelyik filmet ennyire reklámoznak, annak nem lehet jó vége. Shailene Woodley-val semmi baj nem volt, továbbra is imádom és az egyik legtehetségesebb fiatal színésznőnek tartom, de szerintem nem ez volt az év mozija, hanem a szintén a művésznő egyik filmje, a Beavatott volt számomra a legjobb film idén. Nem győzőm hangsúlyozni az oldalon és a facebook rajongók is tisztában vannak vele, hogy imádtam a filmet. Valamiért annyira megfogott, mint anno a Twilight, amiből a mai napra kiszerettem, de remélem, hogy ezzel nem így lesz. Jövőre érkezik a következő része, amit biztosan a moziban fogok végigizgulni.

A Rossz szomszédságot nem lehet nevezni az év vígjátékának, viszont szerintem nagyon ütős volt. Zac Efron már rég felnőtt, jól néz ki, így nem lehetett nem szeretni egy olyan filmet, ahol ő a főszereplő. Voltak benne vicces momentumok rendesen, de nekem akkor is hiányos volt az egész. Az év vígjátéka tehát nem a Rossz szomszédság lett, hanem a Kavarás című film, amiben Adam Sandler és Drew volt a két főszereplő, így nem is csoda, hogy egy hatalmas alkotást nézhettünk meg általuk. A film érdekessége, hogy az utóbbi időben több szerepet is kapó Bella Thorne is az egyik főszereplője volt ennek az mozinak.

Idén még sikerült megnéznem a Noé című filmet is, aminek Emma Watson volt az egyik főszereplője. Jó volt látni, hogy egy bibliai témát is így fel tudnak dolgozni, nem ártott már. Ezen kívül az Emlékek őrzője is a listámon volt, ami nem lett egy nagy film, legalábbis számomra. Hiányos volt és legtöbbször értelmetlen, de azét nézhető.

Biztos hagytam ki filmet, de most ezek ugrottak be és ezek hagytak bennem mély nyomot. Nektek melyek voltak a kedvenceitek az évben? A listával egyetértetek?

2 megjegyzés:

  1. Nem nagyon szoktam filmeket nézni, de A beavatottat nem hagyhattam ki, miután elolvastam a könyvet. Ez a trilógia az egyik kedvencem, és épp ma kezdtem el a harmadik részét, ami eddig nagyon tetszik főleg a Tobias szemszögéből íródott fejezetek miatt. A filmben óriásit csalódtam, de valószínűleg azért, mert tudtam, mit hagytak ki vagy rontottak el. Várom a következő részét, habár nem Eric miatt. Nem akarok spoilerezni, de nekem nem tetszett az a bizonyos rész. Lehet, hogy a Négyest játszó Theo James jól néz ki, de Jai Courtney sokkal inkább magával ragadott Eric szerepében, a magyar és az eredeti hangja is nagyon tetszik. Amíg nem láttam a filmet, nagyon nem bírtam őt.
    Kíváncsi vagyok, mit tartogat a film számunkra. A könyv vége sokkal hatásosabb lett, mint az első részé, viszont A beavatott jobban tetszett. Leginkább mégis A hűségestől tartok, mert azt még nem olvastam ki, és nem túl jó dolgokat hallok róla. Azért remélem, számomra nem lesz nagy csalódás.
    A polcomon várakozik a Ha maradnék is, és csak olvasás után fogom megnézni. Az útvesztőt már majdnem azelőtt elolvastam, hogy a filmet tervbe vették volna, de sajnos nem volt rá időm, így az jövőre marad, utána pedig jöhet a film amiről annyi jót hallottam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Beavatottról sok jót hallottam, ami a könyvet illeti így nálam tervbe van véve az a változat. Az If I Stay-ről épp most írtam kritikát és továbbra is hiányérzetem van vele kapcsolatban. Ami az Útvesztőt illeti, tetszett a film, imádtam, de onnan is hiányzik még valami....lehet, hogy azért érzem így, mert csak egyszer néztem meg....majd kiderül. :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...