Az ABC Family karácsonyi epizódjai

A Pretty Little Liars megérdemelt egy saját kritikát, viszont volt még pár széria, amiből készült külön karácsonyi rész. A The Fosters nagyon tetszetős volt, a Switched at birth inkább csak kényszer, míg a Chasing life igazán tetszett.


A The Fosters speciális részében nem haladtunk előre a történettel, ugyanis Jude és Callie első karácsonyába tekinthettünk vissza a Fosters családban. Brandon és a lány az utolsó részben csókolóztak. A történet innen folytatódott, de csak annyit, hogy a fiú elment és visszaemlékezett arra a bizonyos ünnepre. Nem láttam még olyan epizódot ebből a sorozatból, amit ne élveztem volna. Vagy az aranyos történet, vagy az esetleges izgalmak kötnek le állandóan. Megint csak a hangulatot emelném ki, ugyanis a díszek, a "jelmezek" és az egyéb kiegészítők elhozták az ünnepet, legalábbis egy kis időre.


A Switched at birth epizódja nem tetszett. A történet nem haladt, ez még oké lenne, de a borzalmas megoldás, miszerint egy varászlattal semmissé tették a cserét, szerintem borzalmas ötlet volt. Oké, érdekes volt látni, hogy ki milyen lett volna, bár szerintem kicsit sem volt reális. Bay volt siket, Daphne halló, Toby ráhajt Bayre és még lehetne sorolni. A legmeglepőbb az egészben, hogy ugye az utolsó rész nyáron volt, a történet szerint is, hiszen most végeztek, Daphnet meg lecsukták, erre meg itt van karácsony és mintha mi se történt volna. Érdekes lesz látni, hogy akkor most hol is áll a történet, mert én most nem vagyok képben.


A Chasing life a nyár óta sokat változott, legalábbis az én szememben, ugyanis sajnos jobban meg tudom érteni, bár emlékeket is felidéz. Ettől függetlenül aranyos volt az epizód. Nem értettem, hogy hogyan fog kapcsolódni a karácsonyhoz, hiszen a történet szerint május van, de jól megoldották. Szerencsére Leo vállalta a műtétet és kétlem, hogy meghalna, hiszen egy fontos karaktere a történetnek, főleg April szempontjából. A nagyiék meglátogatták a lányt és persze Brenna melegségére is fény derült a számukra, de természetesen karácsony van és minden jó, ha a vége jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...