A 2014-es év legjobb albumai

tavalyi lista elég hosszúra sikeredett, idén viszont elég kevés igazán jó albumot kaptunk. Az albumeladásokat idén egyértelműen Taylor Swift nyerte, aki majdnem Britney Spears rekordját is megdöntötte az első heti eladási során.


Haladjunk sorjában. Február utolsó napján jelent meg Lea Michele első önálló albuma, amin több olyan dal is helyet kapott, amit egész évben szívesen hallgattam. Az egyik az On My Way, a másik a Cannonball. A Louder nevet viselő lemez egész jóra sikeredett és nekem ez azért is meglepő, hogy beleszerettem, mert nem nézem a Glee-t és az énekesnőről sem tudok túl sokat, tehát sikerült egy nagyjából ismeretlen előadóművészt megkedvelnem ebben az évben.

Márciusban is kaptam új korongot, ez pedig a Shakira névre hallgató album, amit hatalmas meglepetésre Shakira énekelt fel. Mindegyik dalt kívülről fújom és egy igazán kellemes ballada a kedvencem róla, ez pedig az Empire. A videó is remek lett hozzá, így nem is kétséges, hogy az egyik legjobb Shakira-dal, amit eddig hallhattam. A másik szeretett dalom az albumról a La la la, ami az idei focibajnokság hivatalos dala volt.

Június 3-án következett az egyik kedvenc albumom az évből, ez pedig Lucy Hale Road Between-je. A korong imádnivaló country, ráadásul végre nem csak azt a pár dalt kellett hallgatnom tőle, amit még a tündérmesés filmben énekelt fel. A lemez legjobb dala nálam a Lie a little better volt, valamiért nagyon megkedveltem. Sajnos volt pár alkotás, ami nem nyerte el a tetszésemet, de összességében szívesen hallgatom még ma is.

Augusztus végén jött az idei év felfedezettjének albuma. Ariana Grande szekere nagyon megindult, ami nem is csoda, hiszem ütősebbnél-ütősebb slágerekkel rukkol elő. Megmondom őszintén, hogy a korong dalai annyira nem nyerték el a tetszésemet, majd jöttek a klipek és valahogy beleszerettem a Problem és a Bang Bang című kislemezbe. A lányra már a V, mint Viktóriában is felfigyeltem, de nem igazán szerettem meg, ami még a mai napig így van, de nem számít, hiszen a lényeg, hogy remek dalokkal rukkol elő.


Végre elérkezett az október, amikor végre megjelent a kedvenc albumom. Taylor Swift sosem volt nagy kedvencem, most sem az, de a dalaiba bele vagyok szerelmesedve, legyen szó countryról vagy csak popról, egyszerűen megunhatatlanok. Nem is tudnék dalt kiemelni, ami igazán tetszik, ugyanis mindegyiket a szívembe zártam. A Shake it off elsőre érdekesnek hangzott, nem is szerettem, majd valamilyen módon megkedveltem és már alig vártam, hogy ez a remek korong a nyilvánosság számára is elérhető legyen. Nem is csodálom, hogy majdnem rekordeladást produkált, pedig ez a mai torrentes világban elég meglepő, de, ami jó, az jó.

Kiemelhetném Selena Gomez For you című albumát is, viszont azt jelezném, hogy ez nem egy teljesen új alkotás, hiszen ez "csak" egy már régebben kiadott sikeres dalok gyűjteménye pár új szerzeménnyel megspékelve, mint a The Heart Wants What is Wants, ami az év dala számomra. Ezen kívül még pár új szám is fellelhető rajta, illetve vannak, melyek csak átszerkesztett változatai az eddig megjelenteknek, mint a My Dilemma 2.0.

Nos, nálam ezek az albumok nyertek, de tisztában vagyok azzal, hogy ezeken kívül millió és egy új korong került fel a világhálóra. Lady Gaga, a Linkin Park, Jessie J, a One Direction és még sokan másik is adtak ki új lemezt, de én most csak a személyes kedvenceimet osztottam meg veletek. Kíváncsi vagyok arra is, hogy nektek melyek voltak a kedvenceitek, akár ezek közül, akár más, fel nem soroltak közül?

4 megjegyzés:

  1. Can Bonomo új albumát (Bulunmam gerek) még nem hallgattam végig, de az eddig hallott dalok alapján ígéretes. :) Na meg amúgy is imádom, ha ez a lemez is van olyan jó, mint az előző, akkor a kedvenceim közé kerül :)

    VálaszTörlés
  2. Nalam egyertelmuen az ev felfedezetje dijat Ariana es Taylor kapta....Regebben nemtudom miert talaltam annyira ellenszenvesnej Swiftet.Ariana es Taylor albumat is imadom <3
    Kettojukon kivul meg Luy Hale is belopozta magat a szivembe.Az o albuma is remek bar nekem is vannak olyan szamok amik nem nyertek el a tetszesemet.
    1.Taylor Swift-1989
    2.Ariana Grande-My Everything
    3.Lucy Hale-Road Between
    Kivancsi vagyok iden kiket fogok felfedezni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ariana albuma számomra nem az igazi, lehet, mert nem az én világom, de amúgy néhány dal tetszik, amit le is írtam, a többivel meg nem vagyok megelégedve. :P

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...