Glee vs. Hart Of Dixie

A Glee már jó ideje a műsoron van, de a Hart of Dixie sem panaszkodhat. Kicsit féltem az utóbbit, mert én ezerszer jobban szeretem a Gleenél és nagy esély van rá, hogy lenyomja, de hajrá Dr. Hart!


A Glee egy zenés sorozat, ami már a 6. évadnál tart. Sajnos a széria történetében volt egy tragikus pillanat, amikor Cory elhunyt és ez a sorozaton is meglátszott, ugyanis az utóbbi években olyan mértékű csökkenést mutatott be a nézettség terén, hogy nagy valószínűséggel hamarosan vége lesz.

A Hart Of Dixie sosem tartozott az erős sorozatok közé. Mindig csak elvegetált, bár nem is kapott olyan időpontot, amiben remekelhetne. Rachel Bilson főszereplésével a 3. évadnak is vége és hamarosan gyermeket is fog szülni a színésznő, így a történetbe is bele kell fűzni a dolgot. Ezt várom a legjobban, hogyan fogják megoldani.

Szavazni a jobb oldalon tudtok! :)

2 megjegyzés:

  1. Szerintem egyértelmű XD (szavazat is mutatja)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk a Switched at birth is jelentős előnnyel nyert, ami furcsa volt, de itt nem lepődtem meg. :P

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...