A szürke ötven árnyalata rövid előzetes + képek

Hamarosan érkezik az első komolyabb előzetes A szürke ötven árnyalata című mozihoz. Kétségkívül ez az egyik legvártabb film a mozik történetében, ráadásul ennek lesz a legnagyobb visszhangja is. A nézőközönség egy olyan filmet szeretne, amit visszaadja a könyv érzését, de természetesen ne egy tinifilmet készítsenek belőle. Elvileg lesz két változata is, amiről nem kívánok nyilatkozni, mert egy hosszú monológot írnák arról, hogy ez mekkora baromság. Én kétségkívül nehezen álltam neki a könyvnek, azt hittem, hogy ez inkább lesz egy szexkönyv, de tévedtem, részben. Kritikát írtam már a trilógiáról, így nem említeném meg megint, hogy mi volt a rossz és a jó. Annyi biztos, hogy nagyon várom, hogy sikerül mindent szépen megoldani. A 2 és fél perces előzeteshez kaptunk egy előzetest. A hosszabb verzió 24-én kerül fel az internetre.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...