A 100 legdögösebb női sztár a férfiak szerint

Mindig szerettem ezeket a listákat, mert nagyokat lehet rajtuk nevetni, hiszen sok-sok ilyen "megmérettetésben" vesznek részt a sztárok, ráadásul egyik lista sem hasonlít a másikhoz. Most a férfiak állították sorrendbe a női sztárokat dögösségi szempontból. Érdekes lett a végeredmény.


Az első helyen nem meglepő, hogy a mára már egygyermekes anyuka, Shakira végzett. A minap az is felmerült, hogy újra gyermeket vár, de ezt még nem erősítették meg. Azt hiszem az első helyen nem is változtatnék, hiszen a "Waka Waka" énekesnője messze az egyik legszexibb női sztár.

A második helyen Kerry Washington végzett. Itt már voltak kétségeim, de nem vagyok férfi, hogy én döntsek. A képzeletbeli dobogó harmadik fokára Kate Upton állhatott fel.

További sorrend:

4. Sofia Vergara
5. Jana Kramer (Na ezen meglepődtem. Mondjuk szerintem nagyon szép és szexi is, de nem gondoltam, hogy ezt a másik nem is így gondolja!)
6. Emily Ratajkowski
7. Emilia Clarke
8. Erin Andrews
9. Mila Kunis
10. Beyonce

Én azon lepődtem meg leginkább, hogy az első tízben nem igen vannak olyan hatalmas sztárok, akiket mindenki ismer. Persze, bekerül Shakira, aki meg is nyerte, meg Beyonce is, de ki az, aki mindenkit ismer az első tízben?

20. Scarlett Johansson
22. Katy Perry
25. Jennifer Lawrence
26. Selena Gomez
27. Miranda Kerr
40. Sophia Bush
50. Nina Dobrev
51. Zooey Deschanel
52. Hayley Williams
64. Emma Watson
68. Olivia Wilde
69. Hayden Panettiere
77. Emma Stone
82. Adelaide Kane (Na, a Reign főszereplőjére sem számítottam az első 100-ban!)
84. Kaley Cuoco
85. Ashley Benson
89. Anna Kendrick
90. Emma Roberts

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...