Reign - Tökéletes első évad

Azt hiszem, minden évben van egy-egy sorozat, amit megbánok, hogy nem néztem már az elejétől, bár szerintem a Reign azon kevés sorozatok közé tartozik, amit még nekem is darában kéne nézni, mert részről-részre kevésbé tetszene. A színészek nem a kedvenceim, de a játékuk és a karaktereik tökéletesen illenek hozzájuk.


A Reignet, sok sorozattal ellentétben, nem kellett pörgetnem, minden percét élveztem, pedig kevés ilyen szériám van, amit figyelemmel követek. A történet Maryről szól, a skótok királynőjéről, akit már kiskora óta a francia trónörökösnek ígértek. A lány visszatért a francia udvarba és ekkor kezdődik a sorozat. Az elején látszódott a színészek tapasztalatlansága. Nem sejtettem semmit a sorozatról nem is néztem utána, hogy mi lesz a vége, így minden percét élveztem. Imádtam, hogy ennyi bál és gyönyörű ruha volt az egész évadban, ráadásul a lányok szépségére sincs panasz. Oké, a fiúk is elég jól néznek ki, de nem ez az, amit tetszett benne. Bevallom, régen sok szappanoperát néztem, így ez is a kedvemre volt. Sok a dráma, de van mögötte történet is, ami nem utolsó sorban hatalmas előny.

A főszereplő, Adelaide, tökéletes választás volt királynőnek, ráadásul kiemelném az akcentusát, ugyanis egyszerűen imádom. Az elején komolyan csak azt hallgattam, hogy mit és hogyan mond. Az ausztrál színésznő nem is tudná jobban eljátszani Maryt, ráadásul az évad során megerősödött a karaktere, végre saját maga irányítja életét. Hatalmas fejlődésen ment át Kenna is, akit végül a király hozzáadott házasságon kívüli fiához. A lány előtte a király szeretője volt, majd, mikor annak volt nője visszatért az udvarba, akkor Kenna és a király viszony más lett. A lány végül boldogan él a fiúval, bár gondolom lesznek még bajaik.

Van még 3 udvarhölgy, akik közül egy a sorozat elején meghal, aztán van még Greer és Lola, aki a hercegtől várt gyereket, ugyanis, mikor Mary és Francis szakítottak és a férfi elment, ő és Lola összekeveredett egymással. Az egész sorozatban az tetszik a legjobban, hogy bemutatja a régi kort és megmutatja, hogy mi volt akkor a fontos és az erények mekkora szerepet játszottak akkor.


Végül Francis és Mary összeházasodtak, majd az utolsó részben megérkezett a pestis és Lola szülése miatt Mary elmondta férjének, hogy a lány az ő gyermekét várja, így a fiú rögtön utána rohant, de a kaput lezárták a fertőzés miatt, így jelenleg nem tudni, hogy a király visszatér-e, ugyanis az utolsó részben a király meghalt, így Francis lett az uralkodó.

Hihetetlenül élveztem minden egyes pillanatot, a sok szerelmi szálat, a drámákat és Frary szerelmét. Katherineről nem írtam még. Ő Francis anyja, de nekem valahogy nem szimpatikus és nem azért, mert gonosz karakter, hanem, mert mindig sántikál valamiben és állandóan szét akarja választani a párost.

Miután végeztem az első évaddal, utánanéztem, hogy valóban igaz történet alapján van-e, de jól sejtettem. Valóban majdnem minden megtörtént az életben is, kivéve Lola gyermekét és, hogy Francis ölte meg az apját. Még a nevek is majdnem mindegyik egyezik, kivéve az udvarhölgyeké. Ezért is félek, hogy hamarosan Francis meghal, ugyanis a való életben a házasságuk után másfél évvel veszti életét és Mary hazatér, de szerintem egy sorozatban nem merik megtenni, főleg, hogy a párnak ennyi rajongója van.
Értékelés: 10/9. Azt hiszem nincs semmi kivetnivaló ebben az évadban. A színészek, a karakterek, a történet, semmit sem éreztem túlzásnak és mindenkinek ajánlom, aki szereti a szerelmi drámákat, de még az ízlés határain belül. Bár volt néhány értelmetlen húzás és pillanat, de szerintem ezektől bőven el lehet tekinteni, hiszen egy igenis jó szériáról van szó, ami főleg a tiniknek és a fiataloknak van elkészítve, de hát ez a CW, ők alkotják a nézők többségét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...