Itt az első előzetes A szürke ötven árnyalatához

Oké, azt hiszem, hogy vegyes érzéseket váltott ki nálam az előzetes. Van egy olyan érzésem, hogy olyan lesz, mint az Alkonyat, egy jó történet nem odaillő színészekkel, mert valljuk be, kémia zéró. Az előzetes viszont tökéletesen össze lett vágva, ráadásul, ami benne van az tükrözi a könyvet is és hű maradt ahhoz.

Kezdjük azzal, hogy a színészek választása kissé...hogy is mondjam....nem sikerült túl jól, hogy szépen fejezzem ki magam. Ezt nem azért mondom, mert Ian rajongó vagyok és őt akarom ide, nem-nem. A férfi színésszel nincs bajom, legalábbis az előzetes alapján, a nőivel már kicsit több. A legidegesítőbb az egészben, hogy Dakota kicsit idősebbnek tűnik a koránál és néhány jelenetben idősebbnek tűnik Jamienél. Viszont a színészi játékával nincsen különösebb gondom, mondom ezt úgy, hogy egy filmjét sem láttam még. Jamiet is csak az Once Upon a Timeban, de ott meg is szerettem. A legnagyobb baj, a kémia hiánya. Nekem valahogy nem passzol össze a pár. Míg a képeken jól mutatnak, Jamie nézése is Christianos, Dakota is elég jól játssza a kis ártatlant, az összkép mégsem tetszik. Nem tudom, szerintem kissé túlzottan várják az emberek és nem hiszem, hogy azt kapják, amit akarnak. Az előzetes vége viszont kifejezetten tetszett. Bár a könyv alapján nem így képzeltem el egyes helységeket, ez legyen a legkisebb gondom. A legjobb, mikor Ana a nappaliban hallgatja Christiant, ahogy zongorázik, ezt a könyvben is imádtam, nem tudom, hogy miért.
Remélem, hogy nem kell csalódnom, bár tény, hogy nekem többet kell várnom, hogy láthassam, hiszen szeptemberben külföldre megyek, így nem tudom, hogy akarok ott mozizni. Majd meglátjuk. Várnám a ti véleményeteket is, mert most különösen érdekel. Olyan is írhatna, aki nem olvasta a könyvet. Az előzetes alapján így is várja?

5 megjegyzés:

  1. Én az első kb 100 oldalt olvastam, és szinte ez benne is volt az előzetesben. Én sem így képzeltem a színészeket, főleg Anát nem, akinek a szerepére találhattak volna egy fiatalabb színésznőt is. Christiannal az a bajom, hogy nem elég szigorú a tekintete, picit látszik rajta, hogy erőlteti, és nincs meg az a tekintélyt parancsoló tekintete sem. Azon gondolkoztam el hogy vajon milyen korhatárt tesznek ki, mert eléggé sok olyan jelenet van benne, ami nem 12 éveseknek való, a szomorú az, hogy ennek ellenére a 12-14 évesek kedvenc könyve.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó...két változata lesz. Elvileg lesz egy felnőtteknek szóló meg egy gyerekeknek, csak arra leszek kíváncsi, hogy a fenébe oldják meg....az egésznek az a lényege. Szerintem is szégyen, hogy olyanok olvassák, akik 12-13 évesek....szánalmas. Nem vagyok öreg, de az én koromban azért az ilyen nem volt menő, sőt, még nem is csinálták azokat a dolgokat manapság már lassan 10 évesen elkezdik....szánalom.
      Amúgy szerintem olvasd el az egész könyvet, lehet, hogy kicsit elvont, sőt biztos, de nekem mindennek ellenére tetszett.

      Törlés
  2. Szia!
    Nos, hát örülök, hogy ezt kitetted, mivel soha nem láthattam volna. Húha, hát épp most olvasom a harmadik kötetet. Az elsőt túl hamar elolvastam, épp úgy, mint a másodikat. Ana karaktere nekem sem annyira tetszik, a Christian-é annál inkább . ( uztrdcvjdgvhsjcvxgbshd :3 ) És hát várom a filmet. Remélem úgy lesz, ahogy a kommentekbe olvasom, hisz én sem múltam el még 18.
    Tina xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem azt mondom, hogy egy 16-17 nem értené meg, csak nem mindenki annyira érett, hogy felfogja, hogy nem az a film célja, hogy miné többen "azt" csinálják. Amúgy, hogy-hogy nem láttad volna? :)
      Nekem mondod, először ódzkodtam az egésztől, el sem akartam olvasni, az első résznek az első fele nem is volt izgi, sőt, az egész első rész nem volt az, aztán a második részben feltűntek a dolgok, hogy mit is akart az írónő elérni. :)

      Törlés
  3. te is egy beteg kurva vagy aki ilyeneket néz. a két színész között kémia zéró. lol. miért magában a történetben van a két szereplő között. megsúgom, hogy nincs.
    Bár ahogy elnéztelek fészen eléggé egy kis senki vagy, tehát lehet csak azért szereted ezt a szart mert egy tömeggeci vagy aki azt akarja hogy szeressék. Hiszen, ha ezt nem szeretnéd, valljuk be nem egy emberrel lenne kevesebb rajongód vagy haverod

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...