Arrow vs. Beauty and The Beast

Lehet, hogy piszokság volt a kettőt összerakni, de én nem féltem a Beauty and The Beastot. Oké, hogy az Arrowból csak egy részt láttam, de amit a BATB már túlélt, még mindig lent van az állam, hogy megkapta pl. a 3. évadot, de már a másodiknál is meglepődtem.


Az Arrow című sorozat a TVD utódja, legalábbis siker szempontjából, bár azóta ez is csökkent, de nem nagy mértékben. Én személy szerint az első részt láttam, annyi elég is volt belőle. Nem vagyok oda a tucatsorozatokért. Amúgy a színészek erősek benne, ezt az eddigi alakításaikból tudom.

A Beauty and The Beast egy igazi túlélő, már az is csoda volt, hogy kapott 2. évadot, most pedig a 3-at is megkapta, ami a kanadai nézőknek köszönhető. A színészek sokat fejlődtek a karakterükben az évek alatt, mi sem bizonyítja jobban, hogy sok online szavazást megnyertek.

Szavazni a jobb oldalon tudtok! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...