A tíz legszebb színésznő 30 alatt

Kik a legszebb színésznők harminc alatt? Szerintem ők azok. Összeállítottam a legszebb hölgyek listáját 30 alatt. Bár tisztában vagyok, hogy nem lesz egyetértés a dologban, én így gondolom a listát. Várom a véleményeket, hogy ki nem tartozik ide és kit tennétek a helyére. Az is igaz, hogy nehéz volt válogatnom, mert az elején vagy húsz hölgy volt versenyben és nem igazán tudtam szűkíteni a kört.

Victoria Justice - 21

Maia Mitchell - 21

Selena Gomez - 22

Shailene Woodley - 23

Phoebe Tonkin - 25

Nina Dobrev - 26

Blake Lively - 27

Shay Mitchell - 27

Marie Avgeropoulos - 28

Arielle Kebbel - 29

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...