The Vampire Diaries - Jeremy elment

Ahhoz képest, hogy volt, amikor hetente írtam a sorozatról, most nagyon elhanyagoltam. Továbbra is az egyik kedvencem, hiszen nem felejthetem el, hogy ez volt az első széria, amit felirattal kezdtem el nézni, de ahogy másoknak, így nekem is unalmassá vált már kicsit az évek alatt. A hatodik évadnál már tényleg érzem, hogy ez már nem az a sorozat, amit megszerettem, csak a színészek és a karakterek miatt követem hétről-hétre, mert a történet, hogy is mondjam? Érdektelen. 


Az a helyzet, hogy bár a mostani részt végigsírtam, mégsem ezt vártam a készítőktől. Az, hogy Liz meghal, várható volt. Azzal is tisztában voltunk, hogy Jeremy elköltözik, de sajnos mindezt egy részben oldották meg, így szerintem a fiú nem kapott méltó befejezést, még ha nem is halt meg. Érzelmes epizód volt, ez kétségtelen, de mégsem érzem az igazinak. Először is, felhoztuk a Gilbert szülők halálát, teljesen értelmetlenül, aztán Damon emlegette az édesanyját, ami számomra kicsit gyanússá vált már a végén, így még lehet belőle valami a későbbiekben. Az a helyzet, hogy nagyon sok a főbb szereplő, de egyikre sem térünk ki igazán. Alaric a visszatérése óta szinte semmire sem jó, elnézést a kifejezésért. Kai is csak néhanapján tűnik fel. Ebből az epizódból meg kiderült, nincs mindenkire idő. Tyler már évadok óta csak bábú, akit egy-egy résznél egy kis időhúzásnak felhasználunk, de amúgy nagy ívben kerüljük a karaktert. Jo is értelmetlenné kezd válni. Nem is térek ki mindenkire, mert sajnos a legtöbb kezdetbeli karakter távozik és ez így már nem az a sorozat, amit hat éve elkezdtünk nézni. 


Talán az egyetlen érdemleges és hihető történés Caroline és Stefan őrlődése és szerelme. Ezt még valahogy élvezem is, hiszen régóta húzódik már a dolog. Ide venném még Liz-t is, akitől egy szép kerek történet során meg is váltunk, majd persze a lánya szomorú lesz és Stef mellette áll. Ez olyan Vámpírnaplók-os sztori, viszont lassan a Delena szál is unalmassá válik, főleg, hogy Elena ilyen könnyen megadta magát, holott semmire sem emlékszik. Mindenbe belekezdenek egy kicsit, majd otthagyják és részekkel később előveszik, addig meg tudomást sem vesznek róla. 

Én meg még azt hittem, hogy Jeremyt fogom sajnálni az egész rész alatt, erre olyan, mintha el sem búcsúztak volna tőle. Nekem ez baromira hiányzott a csütörtöki részből. 
Enzo és Matt 'fogalmam sincs mije' meg már időhúzás a javából. A Sarah Salvatore-s sztori jónak ígérkezett, még akár ki is lehetne belőle valamit szedni, de ezt is csak úgy felhoztuk az évad elején és azóta se történt vele semmi. Szerintem csak Enzo karakterének kellett valami szerep, plusz Matt-nek is, ezért kitaláltak valamit, amivel le lehet őket kötni. 

Értékelés: 10/6. Lehet, hogy kicsit összecsapottnak tűntem és értelmetlen, de nem tudom máshogy kifejezni magam, mert nagyon szeretem a sorozatot, de borzasztóan sajnálom, hogy ide süllyedt. Remélem, hogy a hetedik évaddal lezárnak mindent és szép boldog befejezést kapnak a karakterek és mindenki megy amerre lát, mert ennek nem sok értelme van már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...