Eurovíziós dalkritikák - Hollandia

Azt hiszem, hogy ez lesz a leghosszabb kritika-sorozat, amit valaha készíteni fogok. Lehet, hogy nagy vállalkozás lesz, de megpróbálkozom vele. Minden egyes dalt be fogok nektek mutatni, amelyik idén elindul a versenyen. Természetes a kritika mellé a produkciót is belinkelem majd nektek, hogy ti is tudjatok véleményt írni. Elsőként a Walk Along című dallal kezdeném, melyet a hollandok küldenek el idén a nemzeti döntőbe. Az előadó becses neve Trijntje Oosterhuis, aki többek között a holland The Voice-ban is fellépett már a versenydalával. Első meghallgatásra szerintem nem rossz, sőt...egy igazi amerikai slágernek is elmenne, azt viszont nem tudom, hogy az idei mezőnyből mennyire fog kitűnni. Egy biztos, szerethető, könnyen megjegyezhető, ráadásul az énekesnő is elég szimpatikusnak tűnik elsőre. Már most mondhatom, hogy sokat fogom hallgatni, viszont nagyon remélem, hogy a refrén nem megy majd a dal rovására és nem fogom megunni egy idő után.

2 megjegyzés:

  1. Már előre tetszik ez a sorozat. :)
    Ez a szám tényleg nagyon jó és szerethető, de szerintem van ennél jobb is. Kíváncsi vagyok, te mit fogsz azokról írni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, reméltem is! :D
      Hááát...az eddig kijötteket meghallgattam, írtam is már róluk, sorra jönnek a kritikák, de még nem találtam meg az idei kedvencemet :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...