A The WB legjobb sorozatai

Idén lenne 25 éves a csatorna, ám 2005-ben megszűnt, majd átalakult és kevesen tudjátok, hogy a The CW elődje volt. A legtöbb sorozat, ami akkor futott, le is zárták, de természetesen nem tudtak mindent, így egy kis ideig volt pár széria, amit a csatornának át kellett vennie. Most megmutatom az én kedvenceimet, ami a WB-n futott még anno, illetve pár sikeresebb sorozatot is megemlítek. Érdekes, hogy a kedvenc sorozataim többsége, mind nekik volt köszönhető.


Mindig nyár (2004-2005)

Sajnos még sosem értem a sorozat végére, csak az első évadot láttam végig, de azt nagyon megkedveltem. Sok később kedvencemmé vált színész kapott benne szerepet és persze na hagyjuk ki a mára az egyik legszexibb férfi sztárunk is itt kezdte. Zac Efron egy érdekes kinézetű kisfiú volt, de azt hiszem a sok-sok edzés megtette a hatását. Mindenkinek tudom ajánlani a sorozatot, de azért, ha lehet, nyárra tegyétek a darát, akkor az igazi.

Hetedik mennyország (1996-2006)

Milliószor írtam már nektek a sorozatról, így nem tudok újra mondani. Nagyon szerethető, nekem azért is tetszik, mert éveken át készült, így jó kis idei elhúzódik egy-egy dara. Nagyon hiányzik a széria, bár azért a 11. évad még mindig értelmetlen és felesleges, de sebaj, ha nem szeretnéd elrontani az élményt, a 10. évad utolsó része is tökéletes sorozatzáró.

Supernatural (2005-2006)

Írtam, hogy a legtöbb sorozat befejeződött a csatornával együtt, de van egy nagy sikerű széria, ami a mai napig fut, ez pedig az Odaát. Kevesen tudjátok, de ez az alkotás is a WB-n kezdte, de a CW úgy vélte, hogy a nagy siker jót tesz majd nekik. Ne is kicsit volt szerencséjük vele, hiszen már a 10. évad fut a csatornán. 


Charmed (1998-2006)

Az egyik kedvenc sorozatom is itt futott. A Bűbájos boszik a csatornával együtt befejeződött, viszont a csúcson hagyták abba és egy remek lezárást kapott. Igaz, hogy rettentően hiányzik, de szerencsére a színészek többsége nem tűnt el, hiszen az egyik kedvencem Holly a Pretty Little Liars-ban szerepel, Alyssa sokáig a Mistresses-ben volt főszereplő. Azt hiszem, hogy ideje egy újabb darának, mert már régen láttam. Megnézem huszonkettedszerre is. 

Everwood (2002-2006)

Az Everwood-dal sem végeztem még, azt hiszem, hogy valahol a második évadnál akadtam meg még tavaly. Ha jól emlékszem, Emily VanCamp miatt kezdtem bele, aki az egyik főszereplő. Igaz, hogy teljesen más alakítást nyújt, mint ma a Revenge-ben, de nagyon szerethető itt is. Nem sok szériával tudnám összehasonlítani, de nagyon szeretem, szóval éppen ideje lenne ezt is befejezni.

Buffy (1997-2001)

Az egyik első vámpíros sorozat is a CW elődjén futott, így nem csoda, hogy később a TVD-be is belekezdtek. A Buffyt még sosem láttam végig, csak részleteket tudok belőle, bár tervben van, hogy egyszer ledarálom. Itt is sok későbbi nagy sikerű színész kapott helyet, mint Michelle Tractengerg, aki később a Gossip Girlben kapott szerepet.

Dawson és a haverok (1998-2003)

Sokatok kedvence lehetett anno a sorozat, én nem láttam még. Tudom, hogy miről szól, kik a szereplők, de még nem fogott meg annyira a történet, hogy ledaráljam. Utána indult el a Tuti gimi is, de róla majd később. A Dawson és a haverok volt az első ilyesfajta történet, de meg is volt a maga sikere, hiszen millió tinédzser volt oda a szereplőkért és a színészekért.

Smallville (2001-2006)

Biztos lenne ember, aki kiakadna, ha nem említeném meg a sorozatot. A Smallville-ről is keveset tudok, csak az első évadot láttam, ami bár tetszett, valamilyen oknál fogva nem néztem tovább. A sorozat nem fejeződött be a WB-n, hanem a CW az Odaáttal együtt átvette a sorozatot. 

Szívek szállodája (2000-2006)

Íme a kakukktojás. A Szívek szállodája az egyik kedven sorozatom volt, máig az, szeretem darálni, viszont ez volt az a sorozat, ami legjobban megszívta a történteket, hiszen a 7. évad vége nem volt lezárva, sőt, már megvolt, hogy a továbbiakban miről fog szólni, a nézettségével sem volt probléma, majd puff, törént ugyanis, hogy lekaszálták. Pontosan nem tudom, hogy milyen okok játszottak közre, de azt igen, hogy ebben keze volt a csatorna megszűnésének és elvileg a CW nem vette át. Megszívták, nincs lezárva, szomorú, de már megbékéltem vele.


One Tree Hill (2003-2006)

Utoljára a kedvenc szériámat hagytam. A Tuti gimi-t tavaly daráltam le, majd azóta többször is megnéztem. Nagyon sajnálom, hogy eddig nem találtam rá, de azért örülök is, mert egyben meg tudtam nézni és nem kellett részekre várnom. Az utolsó évad bár kicsit gyenge volt, nem számított nekem, mert ettől függetlenül imádtam meg az összes színészt, mellékszereplőt és mindenkit. Azt hiszem ideje nektek is belekezdenetek, ha még nem láttátok. Szerencsénkre ezt is átvette később a CW és egészen 2013-g futott.

1 megjegyzés:

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...