Game Of Thrones - Az első 5. évados képek

Tudom, hogy sokan szeretitek a sorozatot, én összesen egy részt bírtam belőle megnézni, mert nem tetszett, de megfogadtam, hogy egyszer csak azért is ledarálom az évadokat. Nos, idáig még nem jutottam el és lassan jön az ötödik évad, méghozzá április 13-án. Tisztában vagyok vele, hogy az egyik legjobb és legnézettebb sorozat az államokban és idehaza is nagyon sokan szeretitek, ezért elhoztam nektek az első új évados fotókat. A képeket megtalálhatóak az újabb szereplők és karakterek is. 





















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...