The Flash - Egyre jobb a sorozat

Még a nyáron néztem meg az első részt, bár sosem érdekelt az effajta szuperhősös történet, mégis beleszerettem. Mára ott tartok, hogy hetiben követem a sorozatot. Bár a The CW készíti, nem sok ismertetőjelet véltem felfedezni. Szerencsére nincsenek felesleges szerelmi szálak, ami volt, azt is gyorsan eltüntették. A továbbiakban spoileresen folytatom!



Barry Allen egy részecskegyorsító robbanása következtében lett a világ leggyorsabb embere. A Villámként becézett Barry a rossz fiúk elfogására használja fel a gyorsaságát, persze a hétköznapi dolgok mellett. Dr. Snow és Cisco Dr. Harrison-nal egyetemben segít a fiúnak a bűnözők elfogásában, de természetesen nem ilyen egyszerű a történet. A fiú édesanyját kiskorában megölték, majd az édesapját vádolták meg a gyilkosságba, ami miatt elítélték és a mai napig börtönben van. Barry-t az apja egyik rendőr barátja nevelte fel, akinek van egy lánya Iris. A fiúból később "helyszínelő" lett, így jelenleg ebben a munkájában is segít a gyorsasága. Természetesen a fiú anyjának valódi gyilkosa sincs messze. Nem írom le, hogy ki az, mert lehet, hogy valaki nem akarja tudni, de nem hiszem, hogy nagy meglepetést nyújtana, főleg a történet előrehaladása során.


Nem is tudom, hogy hol tudnám kezdeni a sorozat dicsőítését. Az első pár rész még nem annyira fogott meg, de később megszerettem a karaktereket és a történet is. A Barry-t alakító Grant Gustin rengeteget fejlődött a részek alatt, ráadásul a kinézetével sincs probléma. Egyszerűen szerethető és persze a néhai vicces oldala is bejön. A többiek közül Cisco-t kedveltem még meg, illetve Caitlin is az egyik kedvencem. Barry édesapja Henry bár keveset szerepel, nagyon megszerettem. Akit nem kedvelek az a fiú legjobb barátja Iris, illetve annak a pasija, akinek nem sok értelmét látom a történetben. Ott van még Joe, aki felnevelte Barry-t. Számomra ő egy semleges karakter. Se nem szeretem, se nem utálom. 

Visszatérő szereplőként jelen van a mára már véget ért The Tomorrow People főszereplője, Robbie Amell, akit már akkor nagyon megszerettem, így boldog voltam, mikor kiderült, ő alakítja majd Robbiet. Aki még csak mostanában kapcsolódott be, az a The Vampire Diaries Anna-ja, Malese Jow. Szerintem őt nagyon sokan ismeritek és szeretitek, ráadásul jelenleg még itt is nagyon jó kis szálat kapott Barry-vel, aztán majd kiderül, hogy mit kezdenek vele. Egyenlőre örülök a jelenlétének.


Tudom, hogy van képregény is a filmből, de mivel sosem vonzottak ezek a dolgok, így nem tudom, hogy mennyire különbözik vagy éppen hasonlít a két alkotás. Az biztos, hogy a csatorna hatalamasat nyert az elkészítésével, hiszen hetente több, mint 3 és fél millióan követik soron a történetet, ennél sikeresebb csak a mára már leszállóágban lév The Vampire Diaries volt még az első két évada során. 

Értékelés: 10/9. Engem teljesen megfogott az egész történet, annak ellenére, hogy egy szuperhősös sorozat. Nem hiszem, hogy továbbra is nagy rajongója leszek az effajta történeteknek, de eddig ez bejött, aztán majd meglátjuk a folytatást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...