Avril Lavigne - Hello Kitty

Megjelent Avril Lavigne legújabb videója, de a kérdés, hogy minek? Ennél értelmetlenebb és ízléstelenebb klipet még nem láttam. Elsőre azt mondtam, hogy oké, egynek elmegy, de többszöri nézés után rájöttem, hogy Avril már 29 éves és még mindig ezt csinálja?
Tíz éve még elnéztük neki, akkor ezt kellett csinálnia, de, hogy még most is olyan dalokat ad elő, mint a tizenéves tinisztárok, szerintem ez már kicsit sok, főleg, ha abból indulok ki, hogy sokkal többre is képes, hiszen jelenlegi férjével közös dala, a Let me go például az egyik legszebb dal a világon, erre megint jön egy értelmetlen és semmitmondó videó, amiben megint 10 évesnek néz ki.

Értékelés: 10/2. A két pont azért jár, mert mégis csak Avril, de tovább nem ragoznám a szót, mindenki döntse el maga, hogy mi róla a véleménye.

2 megjegyzés:

  1. Nekem bejött, nem tudom miért, de olyan kis vidám és idióta, hogy az már tetszik :))). Mondjuk kicsit paródiának is tűnik, mintha kifigurázná a rózsaszín barbie babákat, mert azért a fekete megtalálható rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, nekem olyan színészinek tűnik, csak nem megy neki ez a műfaj. :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...