Violetta - A mozikban

Bár kritikát nem írtam a sorozatról, de ideje lesz azt is. Bár régen folyamatosan néztem a telenovellákat, az utóbbi időkben már nem érdekeltek, viszont a Violetta egy másik műfaj, igazából a zene fogott meg, a történet mellékes, de az is nézhető. Egy kellemes kikapcsolódás számomra az érettségire készülve. Szeretem a kis vitákat, románcokat, vicceket, drámákat. A Violetta egy tini-szappanopera, ami főleg a Csacska angyalra hasonlít, persze a történet más, de ott volt zene és az volt az, amit néztem is, mert nem egy tipikus telenovella, amiben csak sírnak a szereplők egymás után. Igaz, hogy nem én vagyok a célközönség, de szerintem egy nagyon aranyos és kellemes sorozat.




Nos, a kritika máskorra marad, most egy olyat osztok meg veletek, ami a rajongók körében már kitudódott, aki esetleg nem értesült róla, annak most elmesélem a dolgot.
A Violetta tavaly novemberben érkezett kicsiny hazánkba, azóta töretlen a népszerűsége. A Fórum Hungary úgy döntött, hogy Magyarországra is elhozza a Violetta koncert 90 percét, amit a tengerentúlon készítettek el, ugyanis a sorozat egy koncertkörútra indult el az első évad után, aminek hatalmas sikere volt, így egy 90 perces moziba sűrítették tele egyéb kulisszák mögötti jelenetekkel. Mivel odahaza is sikeres volt, így május 8-ától nálunk is látható lesz a mozikban. Azt még nem tudni, hogy melyik városokban és azt sem, hogy melyik mozikban, de mivel a Fórum Hungary és a Cinema City kapcsolatban állnak, így valószínűleg azokban lesz majd átható, MINIMÁLIS ideig. Igen, sajnos nem sokági lehet majd megnézni, így mindenkinek ajánlom a kínálkozó alkalmat, hogy minél előbb megtekintse.

Hozzátenném azt is, hogy nem csak a magyar készítők döntöttek úgy, hogy leadják a 2014-ben készült koncertet, ugyanis Románia és több európai országban is annyira megkedvelték, hogy elvitték hozzájuk a mozit. Arról sajnos nincs információm, hogy feliratos vagy szinkronos lesz, de szerintem mindegy, ha egyszer egy zenés produkció, de szerintem szinkronosan kerül majd bemutatásra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...