Young & Hungry - Poszter

Már akkor nagyon örültem, mikor kiderült, hogy Emily végre újabb főszerepet kap egy sorozatban, ráadásul ez megint egy vígjáték lesz, amiben valljuk be, tehetséges a színésznő. A széria június 25-én debütál az ABC Family műsorán és bár én szeretném majd nézni és fogom is, nem jósolok neki nagy jövőt. Remélem tévedek, de nincs valami nagy története, ami miatt lehet, hogy nem lesz egy nézett sorozat, de aztán ki tudja. Az első promót már egyszer közzétettem, de a poszter még csak most látott napvilágot, így elhoztam nektek mindegyiket, hogy még többen érdeklődhessetek iránta.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...