Nina Dobrev - Interjú

Könnyű azt gondolni, hogy Nina Dobrev olyan, mint a csinos, népszerű lányok az iskoládban. De Ninának van egy titkos, vad oldala is, amit nem láthat mindig, mindenki. Amikor a barátnőivel Kayle Ewell-lel, Sarah Canninggel, Candice Accolaval, és Kat Grahammel van, akkor lehet igazán a vicces, bolondos önmaga, aki kirándulásokat és főző bulikat szervez illetve tart. Sőt, évente egyszer hanyagolja a munkát, és elmegy egy csajos hétvégére a barátnőivel. „Szerintem ez a legfontosabb, ha a barátaiddal vagy – attól, hogy felnőttél, még jól szórakozhatsz!

Nina karakterének, az „Egy különc srác feljegyzései” című filmben, szintén van egy másik oldala – de ez sokkal sötétebb. Nina egy középiskolás végzős lányt játszik, akinek bár első látásra mindene megvan, de kétségbeesetten próbálja eltitkolni, hogy a barátja bántalmazza őt. „Remélem a lányok tanulni fognak a helyzetéből” – mondja Nina – „Gimiben sokszor hisszük azt, hogy más nem tudja, min megyünk keresztül, vagy miket élünk meg. Remélem, a film megmutatja majd, hogy mindenki – még az is, aki első látásra tökéletesnek tűnik – megy át nehéz időszakokon. Senki sincs egyedül”.
Ninának nem kellett mélyre ásnia, hogy megtalálja magában az elidegenedést, ami a film alaphangulatát jellemzi. Saját tapasztalatból merített ihletet: a scarboroughi művészeti középiskola második osztályában, Nina olyan tevékenységekkel teli menetrendet tervezett magának, mint tánc, röplabda, délutáni diákmunkák, nem is említve a versenyszerű atléta karriert és az első nagy szerepét a „Degrassi: The Next Generation” című sorozatban. De ezektől gyakran úgy érezte, hogy nem illik a többi ember közé. „Senki más nem mondhatta el, hogy olyan dolgokat csinált volna, mint én, például színészkedett volna és ez egész menő. De sokszor kimaradtam az iskolából a felvételek vagy a sok utazás miatt, és emiatt kívülállónak éreztem magam.”

Azok az idők elszánttá és függetlenné tették Ninát „Nincs szükségem másra, hogy boldog legyek. Élvezem mások társaságát, de egyedül is tökéletesen jól érzem magam.” És most már nem is érzi magát kívülállónak: szereti a munkáját, a párkapcsolata és a barátai pedig boldoggá teszik, és hála nekik, nem száll el magától. Nina elárulta a Seventeen Magazinnak, hogy hogyan épített fel egy olyan életet, amire mindig is vágyott – úgy, hogy hű maradt önmagához.

17: Nehéz elhinni, hogy kívülálló voltál! Mitől érezted így magad a középiskolában?
Nina Dobrev: Mindig volt pár különböző barátom, de soha nem éreztem úgy, hogy én is tartoztam volna valahova – atléta voltam, de képzőművészetek órára is jártam, és sokat voltam együtt a színész palántákkal. Olyan sokfelé húztak, hogy általában úgy éreztem, én csak a pótkerék vagyok. De ezt nem bánom, mert sok dolgok kipróbálhattam, és ez a középiskola lényege. Meg akarod találni azt az egy dolgot, ami inspirál és boldoggá tesz. Mint kiderült, ez számomra a színészet.

17: Különc lánynak érzed magad
Szerintem a különcök sokkal érzékenyebbek a környezetükre, sok mindent megfigyelnek és magukba szívnak. Én is ilyen különc voltam. Csöndben figyeltem, és tanultam az emberek hibáiból, így én már nem ismételtem meg őket.

17: A karaktered, az „Egy különc srác feljegyzéseiben” agresszív kapcsolatban él. Milyen volt, egy ilyen komoly problémával küszködő lányt életre kelteni?
Nagyon komoly téma, és remélem, a karakterem ad egy kis rálátást a problémára a többi lánynak. Szerintem a lányok azért hagyják, hogy bántalmazzák őket, mert szégyellik magukat. Mondjuk azt, hogy egy lány veszekedni kezd a barátjával, és megüti őt a fiú. Akkor még a lány teljesen ledöbben, de miután volt ideje lenyugodni, úgy gondolja, hogy ő provokálta ki a pofont. Az én hibám volt. Nagyon nehéz objektívnek maradni egy ilyen szituációban – tudja, hogy ennek nem szabadott volna megtörténnie, de annyira szégyelli, hogy hagyta, hogy megtörténjen, hogy vagy letagadja, vagy elkezd mentegetőzni és különböző kifogásokat talál ki. De a bántalmazásra nincs kifogás. Ezért fontos megmutatni a lánynak, hogy nem ők a hibásak.


17: Szerinted mi a jó párkapcsolat kulcsa?
A lényeg, hogy mindig mosolyogj! Szerintem olyan emberrel kell lenned, aki boldoggá tesz. Amint a mosolygás abbamarad, véget kell vetned a párkapcsolatnak. Ilyen dolgokra jössz rá a fiúkkal kapcsolatos rossz és jó tapasztalatokból, illetve így tudod meg, hogy milyen tulajdonságokat szeretsz, és milyeneket nem a másikban. Ez is része a felnőtté válásnak és a tanulásnak. Mindig azzal kell lenned, aki a legboldogabbá tesz.

17: Hogyan találhat egy lány egy ilyen párkapcsolatot?
Azok a legjobb párkapcsolatok, amik barátságból fejlődtek ki. Szerintem a barátság egy jó kapcsolat alapja. Tudod, mint amikor elmész egy első randira, és előtte órákon át készülődsz, felveszed a legjobb ruhádat, a randin meg csak jó dolgokat mondasz magadról, azt mondod, amit szerinted ő is hallani akar? Ha úgy vesszük, nem önmagadat adod. Ha először barátok vagytok, akkor nincs színészkedés, nincs tettetés.

Fordította: Kendi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...