Itt vannak az idei EMA nyertesek

Idén Glasgow-ban rendezték meg a 20. Europe Music Awards-ot. A díjátadó idei legnagyobb nyertese Arana Grande lett, de a One Direction és a Linkin Park is vihetett haza díjat. Idén ötödszörre lett Justin Bieber a legjobb férfi előadó. A házigazda Nicki Minaj volt, akinél csak a mellét nyomták az orrunk előtt, másra nem volt jó. A fellépők között volt Ariana Grande, aki megnyitotta a showt, de Alesha Keys és Nicki Minaj is fellépett. Íme tehát a nyertesek névsora!

Best Song: Ariana Grande feat. Iggy Azalea - Problem
Best Pop: One Direction
Best Female: Ariana Grande
Best Male: Justin Bieber
Best Live: One Direction 
Best New: 5 Seconds Of Summer
Best Video: Katy Perry feat. Juicy J - Dark Horse

Best Rock: Linkin Park
Best Alternative: Thirty Seconds To Mars
Best Hip-Hop: Nicki Minaj
Best Electronic: Calvin Harris
Biggest Fans: One Direction

Best Look: Katy Perry
Best Song With A Message: Beyoncé - Pretty Hurts

Best Push: 5 Seconds Of Summer

Best World Stage: Enrique Iglesias - MTV World Stage Isle of MTV Malta
Best Worldwide Act: Bibi Zhou - SE Asia, Mainland China & Hong Kong, Taiwan
Global Icon: Ozzy Osbourne  



7 megjegyzés:

  1. Húgom mesélte, micsoda veszekedés volt egy Belieber (asszem, így írják) csoportban, mert a Biggest Fans díjat nem Justin, hanem az 1D nyerte. DE írták azt is, hogy az előző nem tudom, hány évben JB vitte, miközben a Best Male díjat pedig már ötödjére nyerte. És akkor mi van? Nem hogy ennek örülnének inkább. Én sem akadok ki akkor, amikor nema One Direction nyer valamit. Ráadásul abban a csoportban sok Belieber Directioner is volt, úgyhogy ez óriási veszekedést okozott, és amin jót röhögtem, hogy az egészet egy fiú kezdte, és azt már megtapasztaltam, hogy a fiú Belieberök nagyon gázak.
    Szóval ennek a lényege az volt, hogy a fandomokkal nem jövök ki túl jól, de azért örülök a többi díjazottnak is. Főleg Calvin Harrisnek, akinek imádom az Ellie Gouldinggal készített közös számát, az Outside-ot. Nem tudom, szereted-e a hasonló zenéket, de ajánlom figyelmedbe, és ha lenne róla véleményed is, szívesen elolvasnám itt kommentben. Nos, igen, én nagyon imádom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor majd írok róla kritikát. Én személy szerint sem az 1D-ért, sem Justinért nem vagyok oda, egy két dalt szeretek csak, de akkor is szánalmas, amit némelyik rajongó csinál és nem csak náluk.

      Törlés
    2. Hű, nagyon örülök a kritikának, köszönöm. ^^
      Én nagyon tisztelem azokat, akik egy-egy előadóban megtalálják a biztos pontot vagy csak a szórakozást, és ezt visszafogott módon jelzik. Ennek ellenére a többségében fiatal lányok alkotta fandomok nen csak egymást bántják, hanen sokszor imádottjaikat is. Ez abszolút nincs rendjén, és nem is akarnak változtatni rajta. Valóban szánalmas.

      Törlés
    3. Nincs mit. Most nem lesz még, mert beteg vagyok, de mindenképpen megcsinálom. :)
      És ebből lesznek a tragédiák is.
      Az én személyes kedvencem Selena, de én bevallom, hogy sem színésznek, sem énekesnőnek nem a legjobb, mégis szeretem, de nem vagyok elvakult rajongó, aki hacsak meglát egy negatív hozzászólást már ölni tudna.

      Törlés
    4. Selenát nagyon tisztelem önmagáért. Csak rá kell nézni Miley Cyrusra... :/ Szívesen hallgatom a zenéit, és az egyik első kedencem volt. (És Shiloh még mindig remek ötlet volt a legújabb klipjében. :D)
      Jobbulást! :)

      Törlés
    5. Kössz! :)
      Amúgy igen....én még Demit tisztelem nagyon. Neki sem ment egyszerűen, de talpra állt és jobb, mint valaha. :)

      Törlés
    6. Egyszer láttam Demiről egy filmet, ami nagyon megérintett. Eléggé érzékeny típus vagyok, szóval könnyes szemekkel néztem végig az egészet. És még az ilyen embereket szokták szidni, miközben drogos, semmirekellő rappereket istenítenek. Sajnos sokszor találkoztam hasonlókkal.

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...