The Vampire Diaries - Újra feltört a sorozat

Régi láttuk már igazán ereje teljében a szériát és bár most sincs ott, de legalább közelít felé. A legutóbbi rész nekem meglepően tetszett, egy igazán jó kis fordulatot vettünk és nem egy kiszámítható klisés dolgot kapott a nézőközönség. Damon és Bonnie kapcsolata szerintem remek, én rengeteget nevettem rajtuk és sokatokkal ellentétben engem nem idegesít jobban Kai, mint mondjuk Enzo vagy a többiek.


Végre nem Elena körül forgott a rész, ami miatt Julie végre plusz pontot érdemel. Bár szeretem a karaktert és a színésznőt is, de ilyenkor látszik meg, hogy még a többiekben is van potenciál. Az utóbbi rész, bár nem volt halloweeni, egy kicsit azt a hangulatot keltette. Elena karaktere szerintem már kimerült, hiszen volt már boldog, szomorú, aztán kaptunk már 'érzelmeket kikapcsoló' Elenát, meg szerelmeset, meg nagyjából mindent és már nem tudnak meglepni, bár ezt a kapcsolat az új pasija jó időkitöltés, kíváncsi leszek, hogy mi lesz most vele, hogy Damon visszatért.

Damon és Bonnie vitte el ezt a pár részt, ebben biztos vagyok, de a többiek is nagyot alkottak. Damon továbbra is a régi és vicces fiú, akit még anno megismertünk, de persze azért szerelmes is. Bonnie pedig újra boszorkány, amit én már végképp nem értek, de nem is kezdek el rajta gondolkodni, az lesz a legjobb. Az új karakterek egyike Kai, aki nálam a semleges kategóriába tartozik. Különösebben nem szeretem, de bajom sincs vele, sőt, néha jó kis vicceket kapunk tőle.

Vannak elhanyagolt karakterek, mint Jeremy, akivel Bonnie nélkül és a vámpírvadász léte nélkül nem tudnak mit kezdeni. Az eső pár részben megmutatta, hogy milyen a részeg Jeremy, csakhogy őt már volt szerencsénk megismerni, így nem is baj, hogy ebből a részből kimaradt. Érdekes lesz látni, hogy mit szól ahhoz, hogy Damon visszatért, de Bonnie nem. 
Matt-el pedig 5 év alatt nem tudtak mit kezdeni, ez semmit sem változott. Esküszöm az egyik legunalmasabb karakter, akit valaha ismertem. Csak lézeng a városban és ember legyen a talpán, aki elhiszi, hogy miután már mindenki volt valamilyen lény, ő még mindig ember.

Stefan szintén kicsit eltűntnek látszik, az elmúlt részekben mást sem csinált csak összepakolt és eljutott a határig, majd valaki felhívta és mégsem ment el. Ez fantasztikusan izgalmas, csak az a baj, hogy eddig jól bántak a karakterrel, most meg bábként kezelik. Caroline és ő még izgalmas is lehetne, de úgy látom, hogy nem kezdenek vele semmit, így sem a lány, sem ő nem lett érdekesebb ebben az évadban.

Alaric és Jo kapcsolata még jó kis fordulatokat hozhat, főleg, miután kiderült, hogy Jo-t nem lehet kényszeríteni, még egy Ősi erejével sem. Érdekel, hogy mi a háttértörténete a karakternek, mert ebből még valami jót is ki lehet hozni, főleg, hogy Rick szintén kicsit unalmassá vált Damon nélkül, bár a mostani rész után remélhetőleg újra összejön a csipet-csapat.

Tyler maradt még, akiről nem írtam. Jó látni, ahogy küszködik azzal, hogy mennyi erő lakozik benne és mennyire retteg, hogy megöl valakit. Kicsit hiányolom őt, bár nem a kedvenc karakterem, de Liv és ő, mintha egy külön sorozatban lennének. A kapcsolatuk szerintem igen érdekes és megvan a kémia is.

Értékelés: 10/8. Mindennek ellenére nekem jobban tetszik eddig ez az évad, mint az előző. Az az érzésem, így visszagondolva a leírtakra, hogy az íróknak nincs idejük mindenkire egy rész alatt. Sajnos már annyi az új karakter, akit még mindig be lehetne mutatni, hogy a többieket elhanyagolják. Nagyon tetszett viszont az ötlet, hogy Damon és Bonnie nem egyszerre tértek vissza, mert így nem tűnt el teljesen az a túlvilág, vagy hol is vannak/voltak. Érdekes lesz látni, hogy szerzik majd vissza a lányt és az előzetesek alapján Elena sem szerzi majd vissza egyből az emlékeit Rick által. Engem nagyon érdekel, hogy mit szól majd mindehhez Damon és, hogy reagálja le.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...