Őszi pilotkritika-sorozat #4

Mindig is szerettem a hosszabb sorozatokat, ezért is kezdtem neki a Férjem védelmében-nek. Bár az első rész nem nyűgözött le, szerintem lesz, aki belekezd és tetszeni is fog neki. A szereplők érdekesek, a történet pedig rövid, mégis érdekes.


A történet egy nőről szól, akinek a férjét lecsukták. A férfi államügyész volt, a nő pedig ügyvéd. A pasi természetesen nem volt teljesen ártatlan a vádakban, viszont a rész végén kiderül, hogy valószínűleg újranyitják az ügyét. A történet szerint a nő az eset után visszamegy dolgozni, persze a kezdet sosem könnyű. Kap egy viszonylag egyszerű ügyet, de még bele kell jönnie ebbe a dologba. Végül megnyerte a pert és az általa védett nőt elengedték, de közel sem végezte tökéletesen a munkáját.

A mellékszereplőkkel nem volt különösebb bajom, főleg Matt-el nem, akit legtöbben a Szívek szállodájából ismerhettek. A többi karakter, mint a nő gyermekei, illetve anyósa viszonylag érdektelenek, de szerintem a későbbiekben érdekessé válhatnak egy-egy problémás üggyel, főleg, hogy az apjuk végül is börtönben van. Valószínűleg nem kedvelik őket az iskolában.

Ez az a sorozat, amit nem fogok folytatni, ugyanis nem szeretem az effajta történetet. Egy szinten kapcsolódnak a részek, viszont tulajdonképpen minden részben kapunk egy-egy újabb emberkét, akit meg kell védeni és az is hozzá tartozik, hogy sosem érdekelt túlzottan az ügyvédek élete.

Értékelés: 10/6. Nekem nem jött be, de főleg a leírtak miatt, viszont szerintem nyugodtan megnézhetitek az első részt, ha tetszik a leírás és érdekel a történet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...