Klippremier: Selena Gomez - The Heart Wants What It Wants

Az biztos, hogy sikerült meglepnie Selenának. Az énekesnő november 24-én egy válogatás albummal jelentkezik, amin természetesen új dal is helyet kapott. A The Heart Wants What It Wants című ballada nem csak dalpremier volt, hanem rögtön klippremier is. Az biztos, hogy ez az egyik legszebb és legérzelmesebb videója is dala is egyben, amit valaha elkészített. Nem titok szerintem, hogy Justinhoz szól az egész, de ettől függetlenül erre még az utálkozók sem mondhatnak nemet, hiszen egyszerűen csodás lett az egész koncepció. Külön dicsérném a kisfilm készítőit, hogy bár az énekesnő gyönyörű benne, nem vitték túlzásba a szexiség mutogatását.

Értékelés: 10/10. Van, aki erre nem maximális pontot adna?


4 megjegyzés:

  1. Pont az előbb hallgattam/néztem meg.Nagyon megtetszett, most is szól a háttérben. És Shiloh Fernandez!!! Imádom, hogy benne van. Mostanság nem igazán találkoztam vele, erre egy nagyszerű szám videoklipjében bukkant fel! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg téged olvaslak mostanság és nagyon örülök, hogy mindig kommentelsz. :P
      Amúgy továbbra is egy csodálatos dal!

      Törlés
    2. Nos, elég jó kritikákat és cikkeket írsz, én meg imádom kinyilvánítani a véleményem. :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...