The Biebers - Sorry

Puskás Peti már régóta a kedvenceim között szerepel, mivel nagyon sok dalát szerettette meg velem az évek során. Nem tudtam róla, hogy van egy saját bandája, de ma megtaláltam őket és nem bántam meg. A The Biebers nem egy világszínvonalú együttes, de szerintem remek dalokat hoztak eddig össze. A hallgatások során a Sorry című alkotás jött be eddig a legjobban. A videóban semmi extra nincs, így arról nem írok, viszont a dal megunhatatlan. Nagyjából tizedszerre hallgatom végig, de még mindig újnak érzem. Peti hangja itt is nagyon jól hallható, nem nyomja el a hangszerelés. Azt hiszem, hogy bár nem vagyok oda a magyar együttesekért és előadókért, őket meg fogom szeretni.

Értékelés: 10/9. Nekem minden nagyon bejött, tényleg csak a videóval van bajom, de az a legkevesebb.

8 megjegyzés:

  1. Juhú, ennek most nagyon örülök! :D Puskát Petit és az öccsét is nagyon imádom egy ideje, és nagyon örülök a dolognak, hogy nem csak összedolgoztak, hanem közös bandában is vannak. A Sorryt ezerszer meghallgattam már, és még mindig megunhatatlan, nekem is ez a kedvencem tőlük. Peti hangja egyszerűen csodás. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor egyetértek és örülök, hogy örülsz! Jó ezeket olvasni! :P

      Törlés
  2. Én a Sorryt az X-faktor elődöntőjében hallottam, de fogalmam nem volt róla, hogy ki énekli, azt hittem valamelyik külföldi együttes vagy énekes, viszont most valamelyik nap a Celeb vagyokban Petinek volt egy zenés feladat, és csodálkoztam, hogy mennyire tökéletesen tud, egy nem hazai számot, és mivel tudtam már hallottam valahol, meg tetszett is, rákerestem, és akkor csodálkozva láttam, hogy Peti bandája énekelte, de jó számnak tartom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel nem lakok most ugye otthon, így nem nézek ilyen 'izgi' műsorokat....magam találtam és büszke is vagyok "rám". :P

      Törlés
    2. Jól érzem az iróniát a válaszban? :D

      Törlés
    3. Tökéletesen érzed! :P

      Törlés
    4. Akkor küldök egy hatalmas virtuális pacsit. :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...