Megjelentek A lázadó első poszterei

Márciusban ismét jön a Beavatott, most a második résznek örülhetünk. Más bajom nincs az egésszel csak, hogy Tris haja rövid, mivel Shailene is levágatta. Oké, hogy én hosszú hajjal szerettem, de legalább, ha már a filmet úgy kezdte el, akkor hagyja is meg. Na mindegy, ettől függetlenül régen vártam már ennyire folytatást, így már tűkön ülök, hogy tavasz legyen és megnézhessem valamilyen formában a mozit. Most az első karakterposztereket hoztam el nektek.








3 megjegyzés:

  1. Épp most olvasom A beavatottat, ami sokkal jobb, mint azt én vártam. Sejtem, hogy a film kevésbé fog teszeni - ezért is olvasom előbb a könyvet -, de az eddig hallottak alapján a film is kedvemre való lesz. Bár még nem látttam, és a könyvvel sem végeztem, mégis nagyon várom a folytatást, de előre félek a harmadik rész rossz híre miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak a filmet láttam, de egyszerűen imádtam. Őszintén megmondom, hogy az csak egy random letöltés volt, sejtelmem sem volt semmiről, ami a történetet illeti, így kellemes meglepetés. Főleg Shailene miatt szedtem le, de nem miatta szerettem bele. :D

      Törlés
    2. Én sem igazán tudtam, mire számítsak, mikor kikölcsönöztem, de minél több oldalt olvastam, annál inkább beleszerettem. Négyes karaktere a könyvben is igen tetszetős, de igazán Theo James alakítására vagyok kíváncsi. :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...