Klippremier: Taylor Swift - Black Space

Sajnos(?) idő előtt kiszivárgott a videó, amit a Yahoo-nak köszönhetünk. Előbb is akartam írni róla, de csak most döntöttek úgy, hogy mindez miatt előrehozzák a premiert és feltették az énekesnő hivatalos VEVO csatornájára a kisfilmet.
Sokak szerint egy paródia, ami magáról az előadóról szól, hiszen rengeteg pletyka kering róla, hogy mindenkivel összejön, majd szakít, mindezt pár nap alatt. Nem tudom, lehet, hogy ezt akarta kihozni belőle, de mivel az albumon ez az egyik kedvenc dalom, így a videó csak jó lehet. Azért azt megjegyezném, hogy Taylor ritkán készít értelmetlen videót, aminek nincs története.
Szerencsére ez a videó sem a fal mellett készült el, így végre egy kis tájat is felfedezhetünk benne, persze a hangsúly a ruhákon van és persze Tay kinézetén, amiről nem lehet rosszat mondani.

Értékelés: 10/7. Nem a kedvenc videóm, igaz, nagyjából egyik klipjét sem szerettem meg először, szóval még bármi lehet, de az kétségkívül igaz, hogy a dal nagyon jól sikerült.

7 megjegyzés:

  1. Nos, továbbra sem a kedvencem Taylor, de a szám dallama nem oylan rossz - ugyanis a szöveget nem értem, mert béna vagyok a az angol beszéd megértésében, hacsak nem Alexander Ryabakról van szó. :) Abban egyet értek, hogy van nála ez a "padicserés" dolog, de nem hiszem, hogy van jogom beleszólni. Ettől függetlenül nem túl szimpatikus számomra, de ezer köszönet az I knew you were trouble (ha ez a címe) számáért, ugyanis a Midnight Red remek feldolgozást csinált belőle, ami szerintem ezerszer jobb lett, mint az eredeti, és ez nem Taylor hibája, csak nekem egyszerűen a fiúbandás verzió jön be jobban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alexander nagggyon jó. :D
      Én a dalaiért vagyok nagyon oda, főleg mostanában, Taylort meg elviselem, nem vagyok valami nagy rajongó, de nem is vetem meg. :D

      Törlés
  2. Minden egyes olyan pillanatban, amikor magyar származású Alex rajongókkal találkozok bármiféle módon, hihetetlenül boldog leszek. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom a dalait. :D Személyes kedvencem az összes Eurovíziós dalból az övé volt és a mai napig nem találtam jobbat, de a többi albumát is nagyon szeretem.

      Törlés
    2. Imádom az Eurovíziót, mert remek lehetőséget ad más országok zenéinek megismerésére. Én csak nem rég kezdtem el nézni egy rokonom hatására, akinek egyébként mániája a verseny. Az Eurovízió ihletet adott számára, hogy rendezzen egy családon belüli versenyt. Országokat osztott ki magának, a húgomnak és nekem. Az egyik, amit kaptam, Norvégia volt, és csak azért nyomtam rá Alexander nevére, mert engem Alexandrának hívnak.:D Na, én azóta imádom Alexet. Nem csoda, hogy rekordpontszámot kapott. :)

      Törlés
    3. Huhh....nekem az első a 2008-as volt, azóta mindig nézzük a nővéremmel. Nagyon remélem, hogy a mostanira majd eljutok, mert ennél közelebb sosem leszek egy helyszínhez sem. :D (25 km-re lakok Bécstől)
      Amúgy én személy szerint egy külön szabályban fogalmaznám meg, hogy minden ország a saját nyelvén énekeljen....a legtöbb kedvenc dalomat innen nem is értem, mégis annyira jók...:D

      Törlés
    4. A saját nyelvűeket én is jobban szeretem, ráadásul úgy gondolom, hogy az Eurovízió lényege, hogy összehozza a különböző kultúrákat. Meg amúgy sem szeretem érteni a dalokat, kivéve akkor, ha szeretem az adott előadót, például Alex. :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...