Arrow - Visszatért a 4. évad

Karácsonyi szünetben ledaráltam, mind a három és fél évadot, ugyanis fogalmam nem volt róla, mit láttam és mit nem. Lényegében szerettem a történetet, de főleg a színészek és a karakterek fogtak meg igazán. Az első három szezonban számos szappanos megoldást találtam, de nem zavart túlságosan, ugyanis mindezt háttérbe szorította az akció és a remek történeti szálak. Igen, nekem mindegyik tetszett, de, ha őszinte akarok lenni, akkor ez a Damien Darkh-os évad az eddigi legjobb, ugyanis valódi gonosszal néznek szembe hőseink, aki ellen eddig nem sok mindent tehettek.


Mielőtt írnék a mostani visszatérésről, megemlíteném az eddigi részeket kicsit. Mikor elkezdődött a sorozat, én is néztem, aztán abbamaradt, nem volt meg a lelkesedés iránta. Később jött a Flash, amit viszont mindenképpen figyelemmel akartam követni, így jutottam most el oda, hogy ideje lenne bepótolni az Arrow elmaradott részeit. Nem is volt elvesztegetett idő, ugyanis pár rész után sikerült beleszeretnem, igaz, ehhez kellett Felicity (Emily Bett Rickards), majd a későbbiekben Roy (Colton Haynes) is. Stephen Amell-t, aki Olivert formálja meg csak később kedveltem meg, de sikerült neki is belopnia magát a szívembe. A kedvenceim mindenképp az Oliver-Felicity páros, akiknél szinte az első résztől kezdve tudtam, hogy előbb vagy utóbb együtt lesznek. Igaz, kellett rá várnom három évadot, de csak megtörtént. Most viszont nagy problémába ütköztek, sajnos szó szerint. Rajtuk kívül mindenképpen Colton Haynes-é a legérdekesebb karakter, ugyanis Roy által rengeteget megmutathatott a színészi tudásából.

A téli finálé ott ért véget, hogy Oliver megkéri Felicity kezét, majd autóbalesetet szenvednek. Természetesen nem is lenne szappanos az egész, ha nem derülne ki a lányról, hogy többet nem állhat lábra (amit szerintem idővel meg fognak oldani). A több műtéten átesett lányt Oliver nem akarta meglátogatni addig, míg Damien Darkh-ot meg nem öli, de a próbálkozásai kudarcba fulladtak, így végül kénytelen volt bemenni a kórházba szerelméhez. Nem is Felicity lett volna, ha nem veszi kicsit viccesre a formát még úgy is, hogy alig van magánál. Oliver megígérte neki, hogy nem hagyja el, bár az, hogy beleleshettünk a négy hónappal későbbi történésekbe adhat némi aggodalomra okot. 


Valami történt, ez biztos. Még Barry is feltűnik Central City-ben, ugyanis valakit elveszítünk. Először azt hitte a közönség, hogy Felicity hal bele a balesetbe, de az túl egyértelmű lett volna, így a rész végén megmutatták, ő a kocsiban ül és él, bár a virul részt lehagynám. Mivel az előzetesekben Thea is kórházban van, így rá tippelnék, esetleg a hamarosan visszatérő Roy-ra, bár őt nem szeretném elveszíteni, ahogy mások sem. A kérdés csak az, hogy Roy-ért lennének-e ennyire szomorúak? Ezért is voksolok Thea-ra inkább. Egy biztos, a szerelmespárunk él, bár nem hiszem, hogy egyszerű lesz a kapcsolatuk, ha ez folytatódik, főleg a tolószék miatt.

Megemlíteném azért John-t, akinek érdekes jeleneti voltak az öccsével, ugyanis egy rész alatt verte el, majd kártyáztak is. Laurel és az apja is eléggé a háttérbe voltak szorítva a részben, viszont Thea kapott még pár percet, főleg legújabb szerelmével, aki Oliver kampányát is segíti. Malcolm-ot hiányoltam, az évadok során egyre jobban megkedveltem a pasast.

Értékelés: 10/7. Nem volt egy túl erős kezdés, de azért az akciójelenetek felvitték a pontozást, főleg Damien Darkh és a családjával folytatott társalgás keltette fel az érdeklődésemet. A Zöld Íjász megmenti a családját, azt hisszük ezért majd visszavesz, de nem, még rátettek egy lapáttal, hogy maga a nő is holtan akarja őket. Tetszik ez a dolog és remélem jobban megszorongatják a csapatunkat,  mint eddig bárki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...