Közérdekű információk

Mint láthattátok, jó ideje nem történt semmi az oldalon. Az év végi díjátadó és pár kritika kikerült, de én is tudom, hogy ilyen is rég volt már. Egy jó ideje gondolkodtam, hogy mi is legyen, mivel semmiképp nem akartam annyiban hagyni az oldalt és csak lézengeni, de szeretem csinálni, csak az utóbbi több, mint fél év kicsit húzósabb volt a kelleténél és úgy gondoltam, inkább várjatok, minthogy bezárjak, amit nem szerettem volna. 
A munka és az egyetem elvette az időm és a kedvem is mindentől, de vége a vizsgaidőszakomnak, újra van időm és kedvem csinálni, ami nem hátrány, ha valaki egy oldalt szerkeszt. Nem mondom, hogy napi több kritikát is kaptok, ugyanis észrevettem, hogy az kicsit sincs olyan sikeres, mint a kevesebb. Sokkal többen elolvastok egy-egy véleményt és hozzászólásokat is kapok. Úgy érzem, minőségibbet tudok kreálni, ha csak kevesebbre koncentrálok egyszerre. Egyenlőre erre fogok koncentrálni és heti több kritikát is hozni, de nem ígérek semmit. Most ezt próbálom meg és majd meglátjuk.


Első körben ideje volt egy kinézet cserének, ami nem sokban különbözik az előzőtől, mégis teljesen más. Szín és fejlécmentes, inkább a letisztult formát követtem továbbra is. Ki tudtok igazodni szerintem tökéletesen. A kinézetről jobb oldalt szavazhattok is a héten, remélem, hogy azért többeteknek tetszeni fog, mert sokat dolgoztam vele. Ha valaki valamit nem talál, írjon chat-be és megoldjuk. 

Több apróbb újítás látható, főleg a menüben, ahova bekerült a "Zenék" pont, már használható is. Az összes eddigi dal-, videó- és albumkritika elolvasható. Ezen kívül frissítettem a filmes és a bulvár menüt is, utóbbival rendesen le voltam maradva, de most azt is pótoltam. 
Ezen kívül már nincs fent a facebook oldal a jobb sávban, hanem a jelre kattintva, rögtön az oldalra juthattok. Erről is véleményezhettek kommentben vagy a chatben, ha nagyon nem jön be, akkor visszateszem a másikat, csak nem igazán illet az oldal jelenlegi stílusához, ugyanis azt nem lehet alakítani szín és egyebek terén. Ugyanez van a feliratkozókkal is, de természetesen azt bent hagytam, hiszen szükségünk van rá. 
A legolvasottabb kritikák is már csak felsorolás szinten találhatóak meg, szintén jobb oldalt, de ott van még a chat és a címkék widget is. Az archívum kinézetén nem változtattam. 

Ami a bejegyzések alatti facebook-twitter-g+ megosztást érinti, egyenlőre nem használható, keresem rá a megoldást, hogy működjenek a gombok. Illetve még annyi, hogy a háttér valószínűleg változni fog, de ez és több apró újítás már menni fog az oldal működése mellett is.

Azt hiszem talán ennyi is, amit jelenleg szerkesztettem. Minden véleményt szívesen olvasok, mind a jót, mind a rosszat. Szavazzatok és hamarosan érkezem a kritikákkal is! További szép hétvégét mindenkinek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...