Alyson Stoner - Dragon

Megjelent Alyson Stoner új klipje. Ha jól emlékszem az eddigi dalai mind feldolgozások voltak, így ez az első önálló klipje. Ha nem jól emlékszem, akkor szóljatok! :D
Nos, rengeteg érzésem van a dallal és a videóval kapcsolatban, de főleg a dal az, ami nem megszokott. Bár Alysonnak nincs az a különleges hangja, tehát, ha csak hallanék egy ismeretlen dalt, akkor nem tudnám, hogy az övé. Ettől függetlenül nem is olyan rosszul énekel. Az eddigi feldolgozásait hallottam és a "Boyfriend" volt a kedvencem. Bár maga a dal nem nagy szám, nem is hiszem, hogy ezzel fog feltörni az élre, ennek ellenére nekem tetszik. Abban is biztos vagyok, hogy ezt a dalt többször kell ahhoz meghallgatni, hogy megszeresse az ember úgy igazán, legalábbis nekem. Ti, hogy vagytok vele? Tetszik?

Nos, a klip nem nagy szám, mint már mondtam a dal sem, viszont, maga a képi világ nem lett olyan vészes, sőt....Alyson tánctudásáról mér eddig is tudtunk, de most még jobban megbizonyosodhattunk afelől, hogy tud a csaj táncolni.

A videó értékelése: 10/8. Igaz, mondtam, hogy nem a legjobb, de ahhoz, hogy ez az első igazi próbálkozása, nem is olyan rossz.Már várom a következő próbálkozását. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...