The Originals - 1. évad promóciós fotók

Sorban jelennek meg az őszi sorozatok promóciós fotói. Most a The Originals van soron. Ez a fotósorozat ez elég vegyes lett. Vannak benne jó képek is és rosszak is. Daniel, Danielle, Phoebe és Joseph képei nagyon is jók, illetve a csoportkép sem az utolsó, viszont a többieké olyan egyhangú és unalmas. Claire bár szép a képen, de az a semmilyen háttér, az nem oda illik. Neki is megjárt volna valami különleges.
Bár eddig nem voltam oda, hogy spin-offot csináljanak az Ősökből, most már várom, hogy mit hoznak ki belőle. Bár van több új szereplő is, van olyan is, akit én ismerek, mint Danielle. Elijah, Bekah és Klaus azok, akik miatt nézni fogok, illetve ide vehetem még Hayleyt is, mert bár a karakter nem nyűgözött le, de a színésznőt nagyon szeretem, szerintem Clairével együtt irtó tehetséges, viszont neki ez a mostani szerep nem igazán való.

A csoportkép kivételével a képeket INNEN töltöttem le, de a cím rajta is van a képeken. :)


















1 megjegyzés:

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...