Katy Perry - ROAR

Megjelent Katy Perry legújabb dalához, a Roarhoz a kész videó. Meg kell, hogy mondjam, nem vártam rá, mert bár szeretem az énekesnőt, annyira nem figyelem, hogy mikor jelenik meg tőle valami új. Erről sem tudtam, de ma mikor hazaértem és megnéztem az egyik kedvenc oldalamat, ahol kint volt ez a klip, mondom egye fene, megnézem. Nem is bántam meg. Egy teljesen egyedi történet és képi világ, persze az énekesnőtől megszokhattuk már, hogy mindig valami különlegessel rukkol elő. A Roar jelentése "Üvöltés", ami teljesen egészében látható és halható a klipben is. Rengeteg állatfaj feltűnik az új videóba. Tigris, majom és még elefánt is helyet kapott Katy mellett.
Nekem nagyon, de nagyon tetszik ez a klip. Ritkán van olyan videó, amire azt mondhatom, hogy igazán szép és igényes is egyben. Utoljára Selena Gomez Come and Get Itje volt ilyen. Ez is, amolyan különlegesség és bár Katytől megszokott a kicsit szokatlan és egyedi klip, ez még rajta is túltesz.


A videó értékelése: 10/10. Erre nem lehet mást adni, mert megérdemli. Nem is sikerülhetett volna jobban. Még azt sem venni észre, hogy stúdióban forgatták egy részét. Jól eltakarták. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...